Gazdag koktélpoharak
Sokáig azokat a dolgokat tartottuk egy vendéglátóhely életében a legfontosabbaknak, amikről beszélhettek az emberek, hírüket vitték; ma legalább ennyire fontos, hogy a helyre jellemző vizuális elemeket jól lehessen a közösségi média különféle felületein mutogatni. A Dubaiban céget alapító Martin Jakobsen koktélospoharai (bár az ivóalkalmatosság szó találóbb lenne) egészen biztosan ilyenek. Ugyanakkor annyira szépek és különlegesek, hogy komoly többletértéket adnak a felszolgált italoknak, azt sugallják, tartalmuk is hasonlóan különleges, tehát megéri magasabb árat fizetni értük! Na és persze luxust is jeleznek! Egy kreatív mixer, néhány jól kitalált név és a – természetesen kézzel készített – poharak gyorsan visszahozzák egyébként meglehetősen borsos árukat. //
Kapcsolódó cikkeink
Kocsmaútlevél
A minőségi, csapolt söröket népszerűsíti egy ötletes reklámkiadvány, amely több,…
Tovább olvasom >A bármixer biciklije – A nap képe
Mert az úr a pokolban is úr! (Bár a műanyagpoharakkal…
Tovább olvasom >A YouTube és a TikTok az amerikai tinédzserek által legtöbbet használt közösségi médiumplatform
A Pew Research Center által az amerikai tizenévesek körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >