Gazdag koktélpoharak
Sokáig azokat a dolgokat tartottuk egy vendéglátóhely életében a legfontosabbaknak, amikről beszélhettek az emberek, hírüket vitték; ma legalább ennyire fontos, hogy a helyre jellemző vizuális elemeket jól lehessen a közösségi média különféle felületein mutogatni. A Dubaiban céget alapító Martin Jakobsen koktélospoharai (bár az ivóalkalmatosság szó találóbb lenne) egészen biztosan ilyenek. Ugyanakkor annyira szépek és különlegesek, hogy komoly többletértéket adnak a felszolgált italoknak, azt sugallják, tartalmuk is hasonlóan különleges, tehát megéri magasabb árat fizetni értük! Na és persze luxust is jeleznek! Egy kreatív mixer, néhány jól kitalált név és a – természetesen kézzel készített – poharak gyorsan visszahozzák egyébként meglehetősen borsos árukat. //
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média felhasználói 46%-kal fogékonyabbak az online hirdetésekre
A Kantar Insights platform felmérése szerint a közösségi médiát gyakran…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: a Z-generáció közel fele a közösségi médián keresztül vásárol majd karácsonyi ajándékot
A Z-generáció tagjai közül sokan arra számítanak, hogy idén a…
Tovább olvasom >Bernáth József őszi finomságával búcsúzik Frutti, Veggi és Káosz
Az Európai Friss Csapat program idei utolsó sajtóworkshopján igazi őszi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lepárlás elveszett művészete – A nap képe
A legeredetibb italos adventi naptár, amit idén láttunk: A lepárlás…
Tovább olvasom >Társadalmi felelősségvállalás napot tartott a METRO
100 adag melegételt készített el a METRO Gasztroakadémia és adományozott…
Tovább olvasom >Báránytálalás Szecsuanban – A nap videója
Ebben a szecsuáni étteremben mongol módra sütik a háromhónapos bárányt,…
Tovább olvasom >