Gazdag koktélpoharak
Sokáig azokat a dolgokat tartottuk egy vendéglátóhely életében a legfontosabbaknak, amikről beszélhettek az emberek, hírüket vitték; ma legalább ennyire fontos, hogy a helyre jellemző vizuális elemeket jól lehessen a közösségi média különféle felületein mutogatni. A Dubaiban céget alapító Martin Jakobsen koktélospoharai (bár az ivóalkalmatosság szó találóbb lenne) egészen biztosan ilyenek. Ugyanakkor annyira szépek és különlegesek, hogy komoly többletértéket adnak a felszolgált italoknak, azt sugallják, tartalmuk is hasonlóan különleges, tehát megéri magasabb árat fizetni értük! Na és persze luxust is jeleznek! Egy kreatív mixer, néhány jól kitalált név és a – természetesen kézzel készített – poharak gyorsan visszahozzák egyébként meglehetősen borsos árukat. //
Kapcsolódó cikkeink
Hideg ital, forró következmények: szívritmuszavart is okozhat a jeges frissítő
Elsőre bizarrnak hangozhat, pedig tudományosan is igazolt: a hideg italok…
Tovább olvasom >Közösségi média mérést indított a Carbon.Crane
Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több, mint 21…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Július végén megkezdődik a Körszálló újjáépítése
Július végén elindul a budai városkép egyik meghatározó épülete, a…
Tovább olvasom >Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >