Gazdag koktélpoharak
Sokáig azokat a dolgokat tartottuk egy vendéglátóhely életében a legfontosabbaknak, amikről beszélhettek az emberek, hírüket vitték; ma legalább ennyire fontos, hogy a helyre jellemző vizuális elemeket jól lehessen a közösségi média különféle felületein mutogatni. A Dubaiban céget alapító Martin Jakobsen koktélospoharai (bár az ivóalkalmatosság szó találóbb lenne) egészen biztosan ilyenek. Ugyanakkor annyira szépek és különlegesek, hogy komoly többletértéket adnak a felszolgált italoknak, azt sugallják, tartalmuk is hasonlóan különleges, tehát megéri magasabb árat fizetni értük! Na és persze luxust is jeleznek! Egy kreatív mixer, néhány jól kitalált név és a – természetesen kézzel készített – poharak gyorsan visszahozzák egyébként meglehetősen borsos árukat. //
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >Intelligens italpromóció – A nap képe
Hogy miért kevernek az emberek koktélokat egyre gyakrabban otthon, annak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >A Magyar Pékszövetség XIV. Szent István napi Kenyérverseny felhívása
A Magyar Pékszövetség 2025-ben is meghirdette az ország egyik legrangosabb…
Tovább olvasom >