Future Store – idén ismét, február 4-6. között! Térjen be hozzánk Ön is egy túrára!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 01. 28. 18:05

A jövő áruházában fenntarthatóság trendjeihez is nagyon sokan kapcsolódnak. Közülük a mai hírlevélben négy cég: a Henkel, Nestlé, Essity és a Coca-Cola megjelenésére hívjuk fel a figyelmet.

A Sirha Budapest 2020 szakkiállítás A pavilon K1 Future Store standján mintegy 25 cég mutatja be innovatív termékét, sikeres eszközeiket, új megoldásaikat egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel. Közülük mindennap más-más cégre hívjuk fel a figyelmet hírlevelünkben, közvetítjük itt meghívásukat.

A Henkel egyike azoknak a nagyvállalatoknak, amely felismerte a termékek csomagolásával kapcsolatos felelősségét, és ezért új termékeit a fenntarthatóság jegyében vezeti be. A már tavaly elindított, 100%-ban újrahasznosított csomagolású termékeket idén újabbak követik. Ehhez szövetségre léptek a Plastic Bankkel, aminek köszönhetően eddig összesen mintegy 63 tonna műanyagot gyűjtöttek össze és válogattak szét, ami aztán – mint Social Plastic – bekerült az újrahasznosítási értékláncba. Részben már ilyen, 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült a legújabb Fa Ocean Passion tusfürdő csomagolása is. A szilikon- és mesterséges színezékmentes Schauma Love the Planet samponok a Fa-val megegyező, 100%-os újrahasznosított csomagolása is a műanyagszennyezés súlyos problémáira kívánja felhívni a figyelmet. A Nature Box szilárd samponját és szilárd tusfürdőjét szintén a fenntarthatóság jegyében alakították ki, és kerülnek bemutatásra a Futre Store-ban először Magyarországon. A termékek új formája a márkától megszokott minőségben ápolják a hajat és a bőrt. A vegán, mesterséges színezékektől mentes formula 100%-ban újrahasznosított, műanyagmentes csomagolást kapott. A Fa és Schauma innovációit követően a 2020-as év végére a Gliss Kur, a Syoss, valamint a Nature Box márkák is fenntartható csomagolásba kerülnek. A Henkel célja, hogy 2025-re csomagolásainak 100%-a újrahasznosítható, újrafelhasználható vagy komposztálható legyen, valamint az európai fogyasztási cikkei csomagolása 35%-ban újrahasznosított műanyagból származzon.

A Nestlé Nesquik márkájának legújabb variánsa az All Natural. Ez a Nesquik első kakaó-italpora, amely 100%-ban természetes összetevőkből készült és semmilyen hozzáadott cukrot nem tartalmaz, illetve saját ízlés alapján édesíthető. Továbbá a termék 100%-ban újrahasznosítható papír csomagolásban kapható. Segít megóvni a környezetet, és a szelektív papírgyűjtők használatával hozzájárul a fenntartható fejlődéshez. A Nestlé ezzel is a műanyaghulladék visszaszorítására törekszik. A kifejezetten gyereknek készült Nesquik All Natural Zabkása a megszokott kakaós ízzel igazán tápláló és finom reggeli alternatíva, amely kizárólag természetes összetevőkkel, teljeskiőrlésű gabonával és alacsony cukortartalommal készült.

A Nestlé másik nagy márkája, a Purina is bemutatja újdonságait a Future Store-ban. A Purina ONE® termékcsalád, ízletes, magas minőségű összetevőkkel készült és támogatja a macskák egészségének hosszú távú megőrzését. Az új, Spirulinával készült DualNature™ termékcsalád a tápanyagban gazdag táplálás mellett a különleges textúrának köszönhetően magas élvezeti értéket is nyújt.  A Purina DentaLife® fogápoló jutalomfalat napi használatával megtisztítja még a nehezen hozzáférhető fogakat is, és tudományosan bizonyítottan segít csökkenteni a fogkőképződést, valamint hozzájárul a fogak és az íny egészségéhez a kis kedvenceknél. A naturális trendet követve az új AdVENTuROS™ Paleo kutya jutalomfalatok magas fehérjetartalommal és minőségi összetevőkkel készülnek, emellett nem tartalmaznak hozzáadott színezékeket, mesterséges ízesítőanyagokat és tartósítószereket sem.

Az Essity idén is minden márkájával képviselteti magát a Future Store-ban, sőt aktuális eladáshelyi kommunikációs eszközeit is megmutatja. Újdonságai közül a Libresse márka új köntösben tekinthető majd meg a Future Storeban. A megújult csomagolások 100%-ban újrahasznosíthatók, a Libresse betétek műanyag csomagolása legalább 50%-ban, míg a tisztasági betétek csomagolása 100%-ban megújuló forrásból származik. A termékinnovációkból nem maradhat el természetesen a Zewa és a Libero márka sem, amelyek saját kategóriájuk újdonságaival készülnek. A Zewa 2020-ban megújítja a teljes háztartási papírtörlő választékát, mely az új Power-X dobornyomásos struktúrakövetkeztében 50%-al nagyobb nedvszívást eredményez az előző variánsokhoz képest. A Zewa Quick Pack az új választék leginnovatívabb terméke, a különösen magas nedvszívással rendelkező Wisch und Weg család tagja, mely kompakt és higiénikus csomagolásával megkönnyíti a fogyasztók életét azzal, hogy ott van kéznél, ahol szükséges és akár egy kézzel is kihúzható. A Zewa Quick Pack különböző designú kiszereléseivel küllemében is illik a lakás különböző helyiségeibe. Az új Zewa háztartási papírtörlők mindegyike FSC tanúsítvánnyal is rendelkezik.

Állandó jelenléte van a Future Store-ban a Coca-Cola megújult portfóliójának és innovatív megoldásainak. A portfólió ma már a 7/24 koncepció mentén áll a fogyasztók rendelkezésére, vagyis a hét minden napján, a nap 24 órájában, minden étkezéshez, és alkalomhoz megfelelő terméket kínál választékában. Most a nagy kiszerelésű 1,75L-es, családi kiszerelések kapnak hangsúlyt. A Cappy termékekkel inspirálni szeretnék a világot azzal a jósággal, ami ezeknek a magas tápértékű és kiemelkedő minőségű gyümölcslevek, nektárok, és gyümölcsitalok sajátja.  A kalóriaszegény Fuzetea a gyümölcslé és a gyógynövények egyedi, tökéletes fúziója, ízét adó tealevelek a fenntarthatóság jegyében készültek, kenyai és ázsiai fenntartható gazdaságokból származnak. A különböző ízkombinációk mellett Zero (cukormentes) termékek is megtalálhatók a portfólióban. A bolti kommunikációt a Coca-Cola már saját, távolról vezérelt, LCD koronás fémdisplay megoldásával erősíti, amely támogatja a Coke&Meal stratégiát.

Díjmentes kiállítási regisztrációt és napi e-ticketet a következő linkre kattintva kérhet (korlátlan számban legkésőbb 2020. február 3-án 24 óráig):

https://sirha-budapest.com/trademagazin

Future Store túravezetésre időpontfoglalással jelentkezhet a következő linkre kattintva: https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-store-2020-turavezetes/

A túravezetésen való részvételhez mindkét linken regisztrálnia kell! A standot túravezetéssel fél óránként látogathatják az érdeklődők. A túrára előzetesen is lehet jelentkezni, időpontot foglalni, de a szabad helyek függvényében a helyszínen is jelentkezhet. A túralátogatások maximum 30 fős csoportokban történnek.

Ízelítő a 2018. évi SIRHA Future Store kiállításról:
https://www.youtube.com/watch?v=GiCWfXbxON8&feature=emb_logo

Várjuk Önt is az A pavilon K1 Future Store standon február 4-6. között!

 

 

Kapcsolódó cikkeink