Folytatódik a minőségi pálinkafogyasztás népszerűsítése
Idén is folytatódik a hazai gyümölcs- és törkölypálinka presztízsét építő kommunikáció.
A tavalyi kampány igyekezett megszabadítani a pálinkát a negatív képzettársításoktól, az idei a termék mögötti misztikumra, a gyümölcsben rejlő titok felvillantására
A kampány célja, hogy megváltoztassa az egyik legfontosabb hungarikumhoz, a pálinkához fűződő általános fogyasztói hozzáállást. A projektgazda Agrármarketing Centrum (AMC) tudatos, minőségi fogyasztásra ösztönöz, de célja az is, hogy a vásárlók előnyben részesítsék a pálinkát a külföldi szeszesitalokkal szemben
A magyar pálinka versenyképességének megteremtése két évvel ezelőtt a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM), az AMC és a szakmai szervezetek összefogásával indult. Közös stratégiát készítettek, amelyben a hazai gyümölcs- és törkölypálinka presztízsének emelését, a pálinka imázsának javítását, valamint nemzeti italként való pozicionálását tűzték ki legfontosabb célként a közösségi marketing eszközeivel.
Idén a pálinka divatossá tételét kívánják elérni. Az AMC kampánya – ennek megfelelően – igyekszik megmutatni a termék misztikumát, a kulturált fogyasztásra ösztönző mögöttes értékrendszert. A köztéri eszközökkel és online felületekkel operáló kampány üzenete, kreatív formavilága, valamint a vásárlást ösztönző PR-eszközök közös, szinergikus hatása mind a „titok”, a „rejtett érték” üzenetét hivatottak eljuttatni a fogyasztóhoz.
A kampány egyik eszközeként a www.palinkaoldal.hu oldalon hamarosan elérhető „Pálinkajellemek” alkalmazás segítségével mindenki megtalálhatja a személyiségéhez leginkább passzoló pálinkafajtát.A decemberben megrendezendő Pálinkaakadémia és mixerverseny pedig az ital széles körű felhasználhatóságának üzenetét hordozza, összekapcsolva a koktélok csillogó világát a pálinka nemes, meghatározó vonásaival. E rendezvényen az ország leghíresebb mixerei mutatják be egy-egy eredetvédett pálinka köré álmodott koktélkülönlegességeiket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >