Folytatódik a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács tudatos alkoholfogyasztás kampánya
Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti a tudatos alkoholfogyasztást a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei, a spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kezdeményezése.
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanácsnak mindig is szívügye volt a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítése, már évek óta látványos edukációs kampányokkal hívják fel a figyelmet ennek ismérveire. Idén sincs ez másképp, a 2023-as (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampány elsősorban az olyan kisebb-nagyobb baráti összejöveteleket, buli előtti „hangolódásokat” célozza, ahol a résztvevők hajlamosak újabb és újabb pohár alkoholhoz nyúlni annak érdekében, hogy kellően felfokozott hangulatba kerüljenek az átmulatandó éjszakához. Idén a sokszínű akció többek között rövid Spotify hirdetéssel kívánja felhívni arra a figyelmet, hogy felelős alkoholfogyasztással, kevesebb alkohollal is el lehet érni a jó kedvet, sőt, így még nagyobb eséllyel gazdagodunk felejthetetlen emlékekkel is.
„Akárcsak az ezt megelőző években, idén is az a nem titkolt célunk, hogy minél többekben tudjuk tudatosítani a túlzott alkoholfogyasztás rövid- és hosszútávú hatásait, veszélyeit, és ezzel párhuzamosan alternatívát kínáljunk a biztonságos szórakozásra. A (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampányban a szokásos csatornáink mellett elsősorban a Spotify erejére hagyatkozunk, hiszen a zenei platformok már elhagyhatatlan részei az összejöveteleknek, házi buliknak. Éppen ezért egy rövid hirdetés erejéig szóban motiváljuk hallgatóinkat, hogy döntsenek felelősen és adják át magukat a barátaikkal, szeretteikkel megteremtett pillanatnak. Az akció egy online edukációs kártyajátékkal is kiegészül majd, melyet a weboldalunkon mindenki díjmentesen elérhet és kedvére használhat, ha egy kis plusszal fűszerezné meg a társasági hangulatot a nyáron”
– mondta Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. Hozzátette, a közösségi média kihívás a tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén sem marad el, a résztvevők között értékes Jegy.hu utalványokat sorsolnak majd ki, melyet az átvételtől számított egy éven belül kell beváltani.
(D)önts felelősen, és nyerj!
Töltsd tele a nyarat élményekkel! Az idei kampány alatt értékes Jegy.hu utalványokat is nyerhetnek a résztvevők: Ehhez nincs más dolguk, mint egy adott alkoholedukáció tartalmú kérdésre helyesen válaszolni a komment szekcióban. Azonban ahhoz, hogy minél több emberhez elérjen a kampány fontos üzenete, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács egy második körös játékkal is aktivizálni kívánja a közönséget további Jegy.hu utalványokért. A (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampány egy izgalmas online edukációs kártyajátékot is kínál majd a nyáron, mely a szövetség italmertek.hu weboldalán érhető el. A kártyák segítségével érdekes tényeket tudhatunk meg az alkohol és a túlzott alkoholfogyasztás szervezetre gyakorolt hatásairól, a témához kapcsolódó legelterjedtebb tévhitekről. Ebből adódóan a második körös játékban résztvevőknek nem lesz más teendőjük, mint bekövetni az Italmérték Instagram és Facebook felületeit, valamint megosztani a komment szekcióban, hogy számukra melyik volt a leghasznosabb kártya. Játékra fel!
Influenszer együttműködés a felelős (d)öntésekért
A 2023-as nyár folyamán Kármán Odett közösségi média oldalán is találkozhatunk majd az edukációs jellegű bejegyzésekkel, melyek a legfontosabb információk mellett izgalmas alternatívákat is nyújtanak majd a lemondások nélküli, felejthetetlen, mégis tudatos szórakozásra.
Kapcsolódó cikkeink
spiritsEUROPE: A földrajzi jelzésekre vonatkozó új szabályok a szeszesital-iparágat védik
A mezőgazdasági termékekre és élelmiszerekre, borokra és szeszes italokra vonatkozó…
Tovább olvasom >Közel 1 millió fogyasztóhoz jutott el a nyáron a Szeszipari Szövetség kampánya
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene…
Tovább olvasom >Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >