Fóliahiány miatt átmenetileg színt vált Quality Street csomagolása
A Nestlé Quality Street termékek egy bizonyos része új színt kap a fóliahiány miatt: az átmeneti változás az általában zöld színű fóliába csomagolt mogyorós noisette háromszöget érinti, amely most aranyba „öltözik”, míg a nyolcszögletű narancssárga crunch sötét bronz színű fóliacsomagolást kap.
A Nestlé halifaxi gyárában a múlt héten gyártott zöld és narancssárga fóliából a készletek nem fedezték a tervezett gyártási mennyiséget, az FMCG-óriás azonban közölte, hogy ez mostanra normalizálódott.
Noha a termékek csomagolása némiképp változik, az elkövetkező hetekben az Egyesült Királyság és Írország üzleteibe kerülő csokoládé maga változatlan.
Mint azt Jemma Handley, a Quality Street vezető márkamenedzsere elmondta: „Egyszerűen nem fedezték a megfelelő színű fóliák a szóban forgó két édesség gyártási mennyiségét, és ahelyett, hogy teljesen kihagytuk volna őket a kínálatból, úgy döntöttünk, hogy korlátozott időre más színeket használunk.
A Quality Street egy hónappal ezelőtt jelentette be, hogy 86 év után megszünteti a csokoládék csillogó műanyag csomagolását, hogy a karácsony felé közeledve környezetbarátabbá tegye azokat.
A fóliás csomagolásra való áttéréssel évente közel kétmilliárddal kevesebb csomagolóanyag kerül a szemétbe.
Kapcsolódó cikkeink
Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >