Fluére – alkoholmentes párlatok a koktélverseny főszereplői
Kedden, a belvárosi High Note Sky Bar-ban rendezett mocktail (alkoholmentes koktél) versenyen és az azt követő mesterkurzuson mutatkozott be Coca-Cola HBC Magyarország alkoholmentes Fluére portfóliója.
A meghívott bartenderek feladata minden megkötés nélküli, de a Fluére-re épülő Mai Tai koktél elkészítése volt. A versenyt alkoholmentes kompozíciójával Szabó Zsófia nyerte „Kahe” nevű italával, a zsűri – Nikulas Hannigan Fluére globális márkanagykövet, Gózon Péter és Kinczler András, a Magyar Bartender Szövetség elnökségi tagjai – döntése szerint. A mocktail a Fluére mellett saját készítésű fűszer, falernum és mandula szirupból, valamint lime és narancsléből készült.
A Fluére (vagyis flow/áramlás) alkoholmentes párlatokat Magyarországon a Coca-Cola HBC Magyarország forgalmazza 2019 óta. A Fluére az egyre népszerűbb alkoholmentes italok, a mocktailok meghatározó alapanyaga. A gőz-desztillációs gyártási folyamatnak köszönhetően az italt intenzív növényi esszenciák és illatok, valamint hosszú lecsengés jellemzi. A Fluére az alkoholos italok élményét nyújtja, az alkoholmentes italok biztonságával. Segítségével tökéletes, ízekben és aromákban gazdag alkoholmentes koktélok készülhetnek a hagyományos Fluére Basil Smash-től, a Fluére Daiquiri-n át, egészen a Fluére Gin Tonicig és persze az egészen egyedülálló fantázianevű és összetevőjű italokig.
A hollandiai Gröningenben, az 1888-ban alapított Hooghoudt lepárlóüzemben előállított Fluére és az általa létrehozott új kategória, ahogy a keddi kurzuson is bebizonyosodott felpezsdíti és kísérletezésre bátorítja a bartendereket és forradalmasítani fogja a mocktail kínálatot.
Magyarországon jelenleg kétféle ízben érhető el a Fluére, az egyik a sötét pörkölésű kávé, kakaó, édesgyökér, tonka bab és vajkaramella ízeket felvonultató Fluère Spiced Cane, a másik pedig az Original Botanical Blend, a boróka alapú, fűszeres lecsengésű virágos aromájú párlat, amely a gin-jellegű alkoholmentes-, és alacsony alkoholtartalmú koktélok létrehozására készült.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Reggelikultúra
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >