Fenntarthatóságprezentálás olasz módra – A nap képe
Reklám(eszköz), aminek üzenete nagyon is egyértelmű: a Caffé Vergnano decemberben itthon is bemutatott pop-up vitrinje szellemesen közvetíti: a márka kapszulái komposztálhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >Piaszagod van, csak kicsit másképp – A nap képe
A Swag Brewery illatos szappanjai valódi szeszes italokból készülnek, de…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nagy Márton: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő
Nagy potenciál van Hévízben, nemcsak az ország GDP-jének tizedét adó…
Tovább olvasom >A külföldi turisták Budapesten kívül nem nagyon mennek máshova
A KSH márciusi turisztikai eredményei kiugró növekedést mutatnak, amely elsősorban…
Tovább olvasom >Piaszagod van, csak kicsit másképp – A nap képe
A Swag Brewery illatos szappanjai valódi szeszes italokból készülnek, de…
Tovább olvasom >