Felújították a budaörsi METRO áruházat
A METRO által indított nagyszabású felújítási projekt folytatódik, és most a budaörsi áruház került felújításra. Az átalakítások a professzionális vevők igényeire és a hatékonyság növelésére fókuszáltak, és az áruházlánc többcsatornás nagykereskedelmi modelljének szellemében hajtották őket végre.
A METRO 2021-ben bevezetett nemzetközi stratégiája szerint a kulcs vevőcsoportok, beleértve a vendéglátóipari és kiskereskedelmi vásárlókat, koncentrálására összpontosít. A többcsatornás nagykereskedelmi modell részeként az áruházakat, a kiszállítást és a digitális szolgáltatásokat egyaránt érintik az átalakítások, amelyek a METRO 13 tagjának mindennapjait megváltoztatják.
A budaörsi áruház felújítása a tizedik az átalakítások sorában, amelyek során a METRO követi a vevői szokásokat és az üzleti igényeket. Az áruház a vállalat székhelye is, és a METRO Gasztroakadémia is itt működik, így a felújításnak kiemelt jelentősége van.
A megnyitón Varga Árpád, az áruház- és vonzáskörzeti igazgató elmondta, hogy az átalakítások során a vevői szokásokat szem előtt tartva jelentősen növelték a pékség, ital és szárazáru területeket, miközben a nem élelmiszer részleg méretét csökkentették. Az ultrafriss, prémium termékek és minőségi borok terén a kínálatot bővítették, hogy még jobban kiszolgálják a helyi vásárlók igényeit.
Az áruházlánc nemcsak az árukészletet bővíti, hanem a munkafolyamatokat is hatékonyabbá és egyszerűbbé teszi. Az áruház kialakításánál a vásárlói útvonalat lerövidítették, szélesebb közlekedőfolyosókat teremtve a kényelmes nagykereskedelmi vásárlás érdekében.
A METRO 2023-ban a Budaörs Közösség CSR platformjához is csatlakozott, kifejezve a vállalat elkötelezettségét a helyi közösség és a környezet iránt.
A vállalat az átalakításokkal nemcsak a húsz évvel ezelőtti gyökereihez tér vissza, hanem az áruházak fejlesztésével és energiahatékonysági beruházásaival a 21. századhoz méltó fejlett nagykereskedelmi értékesítést szolgálja ki. A METRO jövőbeli tervei között szerepel a hátralévő három áruház átépítése, amelyek Pécsett, Debrecenben és Kecskeméten találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >