Fagyasztott ételeket dob piacra Gordon Ramsay az Egyesült Államokban
Gordon Ramsay nyolc különböző fogásból álló fagyasztott termékcsaládot dob piacra az Egyesült Államokban a „By Chef Ramsay” márka alatt, mely kizárólag a Walmart üzleteiben elérhető. Bár a séf számára nem idegen a fine dining, hiszen éttermei összesen hét Michelin-csillaggal büszkélkedhetnek, a fagyasztott fogások a gyártó Golden West szerint megfizethető áron kaphatók.
A fagyasztott ételek révén a fogyasztók otthon is ízelítőt kaphatnak Ramsay tudásából, és a termékek elérhető közelségbe hozzák a sztárséf televízióban és drága éttermeiben látott híres fogásait.
Ramsay a legjobbkor lép be a fagyasztott ételek világába: az American Frozen Food Institute (Amerikai Fagyasztott Élelmiszer Intézet) szerint 2022-ben a kategória értékforgalma 8,6%-kal 72,2 milliárd dollárra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ha kell egy kis… energia
Az energiaitalok piaca egyre több fogyasztót vonz az energiaszükséglet gyors és…
Tovább olvasom >Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >