„Madár” népszerűsíti a magyar sertéshúst
Erdei Zsolt („Madár”) Európa- és világbajnok ökölvívó lesz a kampányarca annak a programnak, amellyel a magyar sertéshús népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt – olvasható az agrarszektor.hu-n.. A magyar sertéshús ismertségét nem csak belföldön, hanem például Szerbiában és Hong-Kongban is növelni szeretnék.
Harmincmillió forintot fordíthatna arra a kampányra, amellyel a magyar sertéshúst akarják népszerűsíteni – jelentette ki az MTI-nek Spányik Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának irodavezetője. A kampánnyal a magyar sertéshúst bel- és külföldön egyaránt ismertebbé kívánják tenni.
A kampány arcául Erdei Zsolt („Madár”) Európa- és világbajnok ökölvívót választották. A belföldi népszerűsítés mellett például Szerbiát és Hong Kong-ban szerveznek majd rendezvényeket. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar sertéshúsból készült ételek kerüljenek az ünnepi asztalra!
Nem csak a halas ételek kerülnek középpontba az ünnepi időszakban,…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >