Exkluzív Nielsen-prezentáció az árazásról egy májusi kereskedelmi kongresszuson
A Tovar&Preda szaklap kereskedelmi kongresszusán, amit a Pozsony melletti városban, Szencen tartanak május 14-én, Martin Hernández a Nielsentől tart előadást az árazásról, ami a legforróbb téma kerekedők számára a világ minden piacán.
Martin prezentációjának címe “Hogyan javítsunk az árazáson?” Pontosan erről fog beszélni. A legtöbb európai piacon az összes élelmiszer, háztartási vegyiáru és kozmetikum közel felét promócióban adják el, és a trend nem áll meg. Miközben a promóciók kétharmadának nincs értelmük.
Kereskedők hogyan tudják használni az elemzéseket promóciós tevékenységük javítására, és hogyan lehetnek sikeresek a környezet kihívásai közepette? Milyen stratégiát válasszanak?
Erről mindent megtudhat és sok más mindent is a május 14-I kongresszuson. Regisztráljon még ma az alábbi oldalon: www.tapcon.sk/en/registration.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >