Exkluzív csokoládé a Metsä Board új öko-barrier kartoncsomagolásában
A családi vállalkozásként működő Kultasuklaa 1990 óta gyártja különleges minőségű, kézzel készült csokoládéit Finnországban. Új, exkluzív pralinéjük, az „It’s all about love” csomagolásának megalkotásánál fő szempont volt a felhasznált műanyag mennyiségének csökkentése. A cél elérése érdekében a feladatot a friss rostokból készült, prémium minőségű kartonok vezető európai gyártójára, a Metsä Boardra bízták.
Az új öko-barrier karton, a MetsäBoard Prime FBB EB kitűnő választásnak bizonyult a csomagolás megoldására, mivel az teljes mértékben műanyagmentes, ugyanakkor megfelelő védelmet biztosít zsiradék és nedvesség ellen. A karton biztonsággal érintkezhet közvetlenül élelmiszerekkel, magas fehérséggel, sima felülettel és kiváló nyomtathatósággal rendelkezik.
A négy darab pralinét tartalmazó doboz innovatív felépítésű: a külső borítás egyetlen darab kartonból készül, amely egy szívet formáz. A termékeket a csomagolás belső felületén található öko-barrier karton védi, a rács, amely a pralinét a helyén tartja és elválasztja egymástól, szintén egyetlen öko-barrier kartonból áll össze.
A csokoládégyártó vezetősége elégedetten úgy nyilatkozott az új csomagolásról, hogy az „erősíti a termék exkluzív ajándék jellegét, mutatja a magas színvonalat, és örömérzetet kelt.” //
Kapcsolódó cikkeink
Állnak a vártán a csokimárkák
Derekas áremelkedés, amelyet nem túl nagy mennyiségi visszaesés kísért tavaly:…
Tovább olvasom >„Tűzszünetet” köthet a Lindt&Sprüngli és az olasz kézműves csokoládékészítők
Megoldódni látszik a svájci Lindt & Sprüngli és az olasz…
Tovább olvasom >Németország: januártól új csokoládéval bővül a Ritter Sport termékpaletta
A Ritter édességgyártó új termékkel szeretné fellendíteni az üzletet. Legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >