Európai együttműködés a készpénzmentes fizetésért
Az európai bankkártya-elfogadó helyek számát szeretné növelni az elkövetkezendő öt évben a Mastercard és a mobil Point of Sale (mPOS) megoldást kínáló SumUp.
– Ha pusztán a számokat nézzük, ma Magyarországon csak minden második regisztrált pénztárgépre jut bankkártya-elfogadó terminál, de ez a valóságban sokkal rosszabb képet mutathat. Az esetek nagy részében éppen a kis- és mikrovállalkozásoknál nem tudunk kártyával fizetni – hangsúlyozza Szász Ferenc, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója. – Az új kezdeményezésünk éppen erre a szegmensre koncentrál, nekik kínál megoldást a készpénzmentes fizetésre.
A SumUp kártyaolvasók és a hozzájuk tartozó elszámolási szolgáltatás kényelmesen, könnyen, percek alatt online megrendelhető. Jelenleg két típust kínál a cég: a SumUp Air alapesetben Bluetooth-on csatlakozik a kereskedő mobiltelefonjához vagy tabletjéhez, és azt használva mobilnet hálózaton keresztül kapcsolódik a fizetési szolgáltatóhoz. Ezenkívül kínálnak önálló, ún. stand alone terminált is (SumUp 3G), amely SIM-kártyával működik, és melynek díja tartalmazza az ingyenes adatforgalmat. Mindkét megoldás teljesen papírmentes, a vásárló digitális bizonylatot kap a kártyás fizetésről.
Fontos, hogy a SumUp ajánlatában nincs szerződéskötési vagy állandó fix havi díj, a kereskedőnek kizárólag a vásárlások értéke után számolt százalékos díjat, kereskedői jutalékot kell megfizetnie. Mindez azoknak a kisebb árbevételű, akár szezonálisan működő üzleteknek és szolgáltatóknak lehet vonzó, akik szeretnék élvezni a kártyaelfogadás előnyeit kötöttségek nélkül. //
Kapcsolódó cikkeink
Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Értékteremtő együttműködés
Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >