Érteni és élményt adni
Miért tekintik kulcsfontosságú feladatuknak a nemzetközi és a hazai piac meghatározó szereplői az egyedi ügyfélélmény kiépítését? Hogyan használhatjuk az élményvásárlásban és az ügyfélfókuszú folyamatokban rejlő lehetőségeket bevételnövelésre vállalkozásunknál? Többek között ezekre a kérdésekre keresték a választ a LogiNet, a Liferay és az IFUA Horváth & Partners közös, közelmúltban szervezett rendezvényének résztvevői. A beszélgetésen az UNION Biztosító, a Takarékbank, a K&H Bank Zrt., a Bookline és a Nestlé egy-egy vezető képviselője vett részt.
Ugyan saját iparágaik mentén a vállalatok eltérő megközelítést alkalmaznak, a szakértők egyetértettek abban, hogy az ügyfélközpontúság mindegyik területen kiemelt feladat, ami állandóan fókuszban van. Ehhez egyaránt építenek a UX- CX- és Service design kelléktárára és azokra az információkra, amelyek az ügyfélszokások, customer journey-k (vásárlói életutak) elemzéséből, értelmezéséből származnak.
– Az abszolút kiindulópontunk az, hogy a fogyasztó hogyan gondolkozik, miként mozog, hogyan érhetjük el és a fogyasztói útvonalon milyen touchpointokon tudunk vele interakcióba kerülni. Ehhez azt kell megértenünk, hogy minden egyes márkánál mi az érték, mi a szempont a fogyasztó számára – mondta Szilva Mónika, a Nestlé Hungária food üzletág- & consumer marketingvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Lassan újra lehet tervezni
A májusi Trade magazin BusinessMeetup&Dinner rendezvényen Noszek Péterrel, a Nestlé…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – FMCG-piaci exkluzív, vállalati döntéshozóknak
A Trade magazin idén is megrendezte hagyományos, vállalatvezetőknek szóló, félnapos…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >