Erre keresnek most a magyarok az Árukereső.hu szerint
A jó idő eljövetelével megugrott az érdeklődés a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó termékek iránt. Mind Magyarországon, mind a régió országaiban nőtt az ehhez kapcsolódó termékek keresése az Árukereső közleménye szerint.
A szabadidős termékek iránti érdeklődés növekedését jelzi, hogy Magyarországon több mint kétszeresére nőtt a medencetisztító porszívókat kereső felhasználók száma, és hasonlóan a léghűtők iránti keresés is megnőtt. Emellett a fagylaltgépek, napozóágyak, biciklinyergek, kültéri székek és hintaülések keresései is jelentősen nőttek az elmúlt időszakban.
A szabadidős tevékenységek mellett sokakat érdekelnek a kertgondozáshoz kapcsolódó eszközök, mint például a fűnyírók, fűkaszák és robotfűnyírók. Emellett a szép idő beköszöntével a kültéri tevékenységek mellett a testmozgás és a szépészeti termékek is népszerűbbek lettek, így például a hajkondicionálók és a tömegnövelők iránt is megnőtt az érdeklődés.
Az egyes országokban is hasonló trendek figyelhetők meg, például Csehországban és Szlovákiában is nőtt az érdeklődés a biciklik, fűnyírók és naptejek iránt. Romániában a keresések között kiemelkedik az erotikus pumpák iránti érdeklődés növekedése, míg Bulgáriában és Szlovéniában a kerti termékek, sporteszközök és gyerekjátékok keresése nőtt meg.
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év…
Tovább olvasom >Használt autót webshopból? Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >