Erős Pistás sertésmájas a Nádudvari és az Univer első közös terméke
Történetük során most először dolgozott együtt a Nádudvari Élelmiszer Kft. és az Univer Product Zrt., amely révén egy új terméket dobtak piacra. A Nádudvari Erős Pistás májas a közelmúltban került az üzletek polcaira. Az újdonságnak egészen kiváló a fogadtatása, így a két társaság további együttműködési lehetőségen is dolgozik.
Az év elejétől a fogyasztók számára is elérhető a Nádudvari Erős Pistás májas, amely két meghatározó hazai élelmiszeripari vállalat, az Univer Product Zrt. és a Nádudvari Élelmiszer Kft. együttműködésének eredménye. Közel egy éves közös munka előzte meg a termék piacra kerülését. Az újdonság lényegében az összes nagy kereskedelmi láncnál már elérhető, vagy a tavasz folyamán bekerül a kínálatba.
„Ez volt az első együttműködésünk és termékünk az Univerrel, ám a kifejezetten pozitív visszajelzések és a gyors sikerek alapján szinte biztosan nem az utolsó. Vállalatunk folyamatosan törekszik a tradicionális magyar receptúrák és alapanyagok használatára, a hagyományos magyar gasztronómiai értékek megőrzésére. A minőség, az egészségtudatos táplálkozás biztosítása mellett azonban az is kiemelt szempont, hogy keressük az újdonságok lehetőségét. Ennek a hozzáállásunknak lett az eredménye az Erős Pistás sertésmájas is, ami az idei év egyik nagy újdonsága a Nádudvaritól”
– hangsúlyozta Nagy Ádám, a vállalat ügyvezetője.
„Az Erős Pista a termékpalettánk olyan hungarikuma, amely nagyon jól passzol a sertésmájas egyedi, sokak által kedvelt ízvilágához. A Nádudvari májasok és az Erős Pista a maga kategóriájában nagyon népszerű és kedvelt, sokak a napi étkezésük alapjaiként tekintenek rájuk. A sertésmájas 3% Erős Pistát tartalmaz, így egy kellemesen csípős terméket kaptunk. Az elmúlt években bőven volt már példa arra, hogy az Erős Pista egészen váratlan párosítások részese lehetett, s egy alap ízvilágot csípőssé és egyedivé varázsoltunk. Ezekkel is arra törekszünk, hogy mindig újdonságokkal lepjük meg vásárlóinkat.”
– emelte ki Bazsó Rita, az Univer Product Zrt. marketing igazgatója.
Az új terméket elsősorban olyan, a hagyományos magyar ízvilágot kedvelőknek ajánlják, akik nyitottak a pikáns ízvariációkra. A korábbi Nádudvari májasokhoz hasonlóan az Erős Pistás változat is laktóz- és gluténmentes.
Kapcsolódó cikkeink
Idén még csípősebb a McDonald’s és az Erős Pista kollab
A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja…
Tovább olvasom >Nyújtózkodó joghurtmárkák
A joghurtpiacon az egészség már majdnem olyan erős hívószó, mint…
Tovább olvasom >Széles körű ESG beruházási programot valósít meg a Nádudvari
Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >