Érintésmentes megoldást fejlesztett ki a Coca-Cola
A The Coca-Cola Company honlapján megjelent híradás szerint az italóriás mobil telefonnal működő érintésmentes megoldást fejlesztett ki a világjárvány hatására változó fogyasztói szokások miatt.
![Coca-Cola érintésmentes italadagolás](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/Coca-Cola-Freestyle.jpg)
Coca-Cola érintésmentes italadagolás
A Coca-Cola Freestyle gépeket 2009 óta helyezi ki a vállalat. Ezeken érintőképernyő segítségével, önkiszolgáló módon, szabad stílusban, akár az ízek keverésével is előállíthatja a fogyasztó a kedvenc italát. A gombok a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően a felhasználók okostelefonjára kerültek át, onnan irányíthatják az italválasztást és adagolást.
Egy kézzel is működik
A Civic Science kvantitatív kutatása szerint az USA-ban a vendéglátásban fogyasztók 60%-a preferálja, ha saját maga engedheti tele a poharát, nem pedig a kiszolgáló személyzet. A személyre szabás a fő indíték, de 40% biztonságosabbnak is érzi, ha saját maga tarthatja kézben az üdítőital töltést.
A Coca-Cola Freestyle csapata a világjárvány idején is folytatta fejlesztéseit, legtöbb munkatárs otthonról dolgozott, hogy a vendéglátósok és a fogyasztók igényeit is kielégítő megoldás szülessen.
-Partnereink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a vendéglátó helyek biztonságosak és higiénikusak legyenek. Mi pedig mindent megteszünk azért, hogy a vendégek olyan platformon tölthessék ki italaikat, amit a legjobban kedvelnek – hangsúlyozza Chris Hellmann, a Coca-Cola Freestyle vezérigazgató helyettese és ügyvezetője.
A megoldáshoz nem szükséges applikáció vagy tagság, ráadásul bármilyen okoseszközön működik. Csak be kell olvasni az érintőképernyőn látható QR kódot az okoseszközzel, ami azonnal a felhőhöz kapcsolódik és megjelenik az automata teljes menüje a saját eszköz képernyőjén, ahonnan már a szokásos módon kiválasztható a márka és az ízek. és már folyik is a pohárba a hűsítő nedű. Videó is segíti az új rendszer megértését.
A fejlesztők figyelembe vették, hogy egy tálca vagy egy szendvics lehet a fogyasztó egyik kezében, így biztos nem kezd neki egy app letöltésének. Ezért lett szuper könnyű, szuper gyors és szuper megbízható ez a megoldás. Ha valaki már Coca-Cola Freestyle alkalmazást használ, onnan is könnyedén működtetheti a gépeket és használhatja a már elmentett saját ízkeverékeit.
Kiterjesztés
A szoftvert több, mint 10 000 Coca-Cola Freestyle automatára telepítik a nyár folyamán. Év végére pedig minden Freestyle italadagoló érintésmentes-kompatibilis lesz.
![Coca-Cola italautomaták](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/Coca-Cola-dispensers.jpg)
Coca-Cola italautomaták sorát látják el az új szoftverrel az Egyesült Államokban
A szenzorok fejlesztése is folytatódik, az érzékelők segítségével a pohár aláhelyezését érzékelve elkezdődik az ital folyása, ha a poharat elveszik, megáll az italadagolás.
A vállalat további érintésmentes eszközöket, kézfertőtlenítőket, eldobható törlő adagolókat, eldobható tollakat és sok egyebet is biztosít partnereinek.
A vendéglátás a pandémia által legjobban érintett iparágak között van, a korlátozások és bezárások miatt. A Coca-Cola célja, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtson partnereinek, amelyeken keresztül az ő vendégeik zavartalanul megkaphatják kedvenc Coca-Cola italaikat, a partnerek pedig hozzájutnak megérdemelt bevételeikhez.
Kapcsolódó cikkeink
Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >A vártnál jobbnak bizonyult a második negyedévi amerikai növekedés
A második negyedévben az első negyedévit és az elemzői várakozásokat…
Tovább olvasom >Javult az amerikai gazdaság teljesítménye júliusban
Javult, több mint két éves csúcsot ért el az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >