Élelmiszerhulladék: kétszer annyira tudatosak a vásárlók
A Capgemini Kutatóintézet felmérése szerint a fogyasztóknak több mint 90%-a jobban kedveli az olyan brandeket, amelyek tesznek az élelmiszerhulladék csökkentése érdekében.

Még mindig rengeteg étel kerül a kukába
A vásárlók 2/5-e bűntudatot érez a kidobott élelmiszer miatt, állapította meg a kutatás. A Reflect, Rethink, Reconsider. Why food waste is everybody’s problem (Reagálj, Gondold újra, Fontold újra. Miért mindenki problémája az élelmiszerhulladék) című felmérés szerint a fogyasztói tudatosság a kidobott étel tekintetében megduplázódott az elmúlt két év során, többek között az emelkedő élelmiszerárak, az ellátási láncot érintő kihívások, a járvány és a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Elkezdték felhalmozni a tejet az emberek Szlovákiában
A szlovákiai száj- és körömfájás-járvány újabb gócpontjai hatására nő a…
Tovább olvasom >