Élelmiszerhulladék: kétszer annyira tudatosak a vásárlók
A Capgemini Kutatóintézet felmérése szerint a fogyasztóknak több mint 90%-a jobban kedveli az olyan brandeket, amelyek tesznek az élelmiszerhulladék csökkentése érdekében.

Még mindig rengeteg étel kerül a kukába
A vásárlók 2/5-e bűntudatot érez a kidobott élelmiszer miatt, állapította meg a kutatás. A Reflect, Rethink, Reconsider. Why food waste is everybody’s problem (Reagálj, Gondold újra, Fontold újra. Miért mindenki problémája az élelmiszerhulladék) című felmérés szerint a fogyasztói tudatosság a kidobott étel tekintetében megduplázódott az elmúlt két év során, többek között az emelkedő élelmiszerárak, az ellátási láncot érintő kihívások, a járvány és a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Túl a kenyéren – Globális frontvonalak az alapélelmiszer-piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Klímaváltozás: háttérbe szoruló aggodalom az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tojás mínusz tyúk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Értéknövelő újrahasznosítással készült élelmiszereknek indít új kategóriát a Kifli.hu anyavállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >