Élelmiszerhulladék: kétszer annyira tudatosak a vásárlók
A Capgemini Kutatóintézet felmérése szerint a fogyasztóknak több mint 90%-a jobban kedveli az olyan brandeket, amelyek tesznek az élelmiszerhulladék csökkentése érdekében.

Még mindig rengeteg étel kerül a kukába
A vásárlók 2/5-e bűntudatot érez a kidobott élelmiszer miatt, állapította meg a kutatás. A Reflect, Rethink, Reconsider. Why food waste is everybody’s problem (Reagálj, Gondold újra, Fontold újra. Miért mindenki problémája az élelmiszerhulladék) című felmérés szerint a fogyasztói tudatosság a kidobott étel tekintetében megduplázódott az elmúlt két év során, többek között az emelkedő élelmiszerárak, az ellátási láncot érintő kihívások, a járvány és a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Termelési élénkülés, árnyalt képpel – 50,7 ponton a BMI júliusban
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Új kihívások előtt az Alko, Finnország állami kézben lévő sommelier-je
Az állami tulajdonú szeszesital-kereskedő, az Alko Finland szigorú jogi és…
Tovább olvasom >