Élelmiszerhulladék: kétszer annyira tudatosak a vásárlók
A Capgemini Kutatóintézet felmérése szerint a fogyasztóknak több mint 90%-a jobban kedveli az olyan brandeket, amelyek tesznek az élelmiszerhulladék csökkentése érdekében.
A vásárlók 2/5-e bűntudatot érez a kidobott élelmiszer miatt, állapította meg a kutatás. A Reflect, Rethink, Reconsider. Why food waste is everybody’s problem (Reagálj, Gondold újra, Fontold újra. Miért mindenki problémája az élelmiszerhulladék) című felmérés szerint a fogyasztói tudatosság a kidobott étel tekintetében megduplázódott az elmúlt két év során, többek között az emelkedő élelmiszerárak, az ellátási láncot érintő kihívások, a járvány és a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >