Emeli fulfilment díjait az Amazon Európában
Az Amazon megemelte többcsatornás teljesítési szolgáltatásának költségeit. Az új díjak áprilistól lépnek életbe az európai eladók számára. Az árváltozás elsősorban a csomagméretű és túlméretes kategóriát érinti, míg a borítékméret árszabása többnyire változatlan marad.
Az e-kereskedelmi óriás az emelés okaként az infláció miatt emelkedő működési költségeket említette. Ugyanakkor a vállalat jelezte, hogy így tudják továbbra is a legjobb minőségű fulfilmentszolgáltatást biztosítani a vállalkozások számára.
Március 31-én lép életbe a platformon történő megrendelések logisztikai szolgáltatásának – Fulfilment by Amazon (FBA) – árkiigazítása is. Az eladók díjai átlagosan 6,2%-kal emelkednek – írja az Internet World. Az FBA árazását általában évente egyszer vagy kétszer módosítják – tavaly márciusban mintegy 6%-kal, májusban pedig 4,3%-kal lettek magasabbak az árai.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >