Emeli a tétet az Aldi U.S. az online térben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 01. 09:17

A diszkontlánc az e-kereskedelemre szakosodott Spryker Systems-szel együttműködve új, a házhozszállításra és rendelésátvételre is kiterjedő online élelmiszervásárlási élmény kialakításán dolgozik az amerikai piacra. A kereskedelmi vállalat célja a kizárólag információt szolgáltató weboldalt e-kereskedelmi oldallá átalakítani.

Az új digitális kereskedelmi platform tesztelése már folyik az amerikai vásárlók körében, és azt a lánc a tervek szerint szakaszokban vezeti majd be az egész országban. Az Illinois állambeli Bataviában székelő Aldi U.S. jelenleg 38 államban mintegy 2200 üzletet üzemeltet.

A németországi székhelyű Spryker, amelynek amerikai központja Manhattanben található, a felhőalapú (platform-as-a-service) PaaS megoldásán keresztül tranzakciós üzleti modellek megvalósítására specializálódott. A technológiai szolgáltató elmondta, hogy platformját úgy tervezte és alakította ki, hogy az segítse a vállalatok gyors piacra jutását, valamint a széles körű digitális kereskedelmi kínálat bővítését és testreszabását.

Az Aldi U.S. omnichannel jelenlétének építésén eddig az Instacarttal dolgozott együtt. A kiskereskedelmi lánc célja, hogy az Instacart által működtetett Curbside Grocery Pickup szolgáltatását az év végére a jelenlegi valamivel több mint 1200-ról 1500 üzletre terjessze ki.

Supermarket News

Kapcsolódó cikkeink