Élményvariációk
A vásárlói élmény mint az egyik legfontosabb retail fejlesztési terület az üzletdizájntól a szolgáltatásokig, a legkülönfélébb koncepciókat hívja életre. Ezekre az egyedi ötletekre Bob Ingram, a Progressive Grocer szerkesztője gyűjtött néhány, egyesült államokbeli példát. Az egyik különleges, érzelmekre ható koncepcióval az arizonai Bashas’ élelmiszerlánc rukkolt elő, amely figyelembe veszi vásárlókörének összetételét, így Window Rock városban található üzletének megújított dizájnja és kínálata a navaho indián kultúrát idézi. A kaliforniai Gelson’s Markets üzletek egyik legújabb szolgáltatása pedig a „Sip & Shop”. Míg a vásárló az üzlet kávézójában várakozik, bevásárlólistája alapján összekészítik számára a termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Összefog a Ghost Kitchens és a Walmart Kanada
Egy helyen kínálja a különböző éttermek menüit és vezető FMCG…
Tovább olvasom >A Walmartban ősszel is zajlik az élet
Az USA legnagyobb kiskereskedője tovább folytatja hatalmas parkolói marketing célú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >