Élményvariációk
A vásárlói élmény mint az egyik legfontosabb retail fejlesztési terület az üzletdizájntól a szolgáltatásokig, a legkülönfélébb koncepciókat hívja életre. Ezekre az egyedi ötletekre Bob Ingram, a Progressive Grocer szerkesztője gyűjtött néhány, egyesült államokbeli példát. Az egyik különleges, érzelmekre ható koncepcióval az arizonai Bashas’ élelmiszerlánc rukkolt elő, amely figyelembe veszi vásárlókörének összetételét, így Window Rock városban található üzletének megújított dizájnja és kínálata a navaho indián kultúrát idézi. A kaliforniai Gelson’s Markets üzletek egyik legújabb szolgáltatása pedig a „Sip & Shop”. Míg a vásárló az üzlet kávézójában várakozik, bevásárlólistája alapján összekészítik számára a termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Összefog a Ghost Kitchens és a Walmart Kanada
Egy helyen kínálja a különböző éttermek menüit és vezető FMCG…
Tovább olvasom >A Walmartban ősszel is zajlik az élet
Az USA legnagyobb kiskereskedője tovább folytatja hatalmas parkolói marketing célú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >