Egyesült Királyság: újrahasznosítható papírcsomagolásba kerül a Mars szelet kísérleti jelleggel
Új újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a Mars Inc. Mars csokoládészelete esetében.
A kísérlet keretében már az új csomagolással találkozhatnak a vásárlók az Egyesült Királyság 500 Tesco üzletében, amivel a vállalat célja a nem újrahasznosítható műanyagcsomagolás sokkal környezetbarátabb változatra cserélése.
A The Guardian tudósítása szerint a Mars „különböző alternatív csomagolási megoldásokat igyekszik megvizsgálni” és a jövőbeli csomagolásokra vonatkozó döntéseiben figyelembe veszi majd a tesztidőszak során beérkező visszajelzéseket.
Nem a Mars az egyetlen olyan vállalat, amely termékeinek fenntarthatóságát igyekszik növelni és emiatt felhagyott a felesleges műanyag használatával vagy papírcsomagolásra váltott. A PepsiCo például új papíralapú külső csomagolást használ a Walkers Baked multipackok esetében, de a Nestlé is papírcsomagolással próbálkozik a népszerű KitKat szelet esetében.
A Mars által elindított kísérletet megelőzően, áprilisban a vállalat 400 millió fontos fenntarthatósági kötvényről tett bejelentést, amelynek célja – a cég klímastratégiája keretében – megújuló energiába, zöld épületekbe fektetni és az energiahatékonyságot növelni.
A nettó zéró kibocsátási célkitűzés 2050-ig való megvalósítása érdekében a vállalat ellátási láncában meg kívánja szüntetni az erdőirtást és biztosítaná csomagolásai teljes újrahasznosíthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >