Egyesült Királyság: újrahasznosítható papírcsomagolásba kerül a Mars szelet kísérleti jelleggel
Új újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a Mars Inc. Mars csokoládészelete esetében.
A kísérlet keretében már az új csomagolással találkozhatnak a vásárlók az Egyesült Királyság 500 Tesco üzletében, amivel a vállalat célja a nem újrahasznosítható műanyagcsomagolás sokkal környezetbarátabb változatra cserélése.
A The Guardian tudósítása szerint a Mars „különböző alternatív csomagolási megoldásokat igyekszik megvizsgálni” és a jövőbeli csomagolásokra vonatkozó döntéseiben figyelembe veszi majd a tesztidőszak során beérkező visszajelzéseket.
Nem a Mars az egyetlen olyan vállalat, amely termékeinek fenntarthatóságát igyekszik növelni és emiatt felhagyott a felesleges műanyag használatával vagy papírcsomagolásra váltott. A PepsiCo például új papíralapú külső csomagolást használ a Walkers Baked multipackok esetében, de a Nestlé is papírcsomagolással próbálkozik a népszerű KitKat szelet esetében.
A Mars által elindított kísérletet megelőzően, áprilisban a vállalat 400 millió fontos fenntarthatósági kötvényről tett bejelentést, amelynek célja – a cég klímastratégiája keretében – megújuló energiába, zöld épületekbe fektetni és az energiahatékonyságot növelni.
A nettó zéró kibocsátási célkitűzés 2050-ig való megvalósítása érdekében a vállalat ellátási láncában meg kívánja szüntetni az erdőirtást és biztosítaná csomagolásai teljes újrahasznosíthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Pizzát szállít házhoz az Aldi UK három városban
Pizza-kiszállítási szolgáltatást indít az Aldi UK a szigetország három városában.…
Tovább olvasom >A brit Lidlben folytatja menetelését a Better Nature
A vegán, fermentált szójababból készült mintegy 300 éves múlttal rendelkező…
Tovább olvasom >Az árérzékeny vásárlók 19%-kal növelték meg a Lidl bevételeit az Egyesült Királyságban
A német Lidl brit leányvállalatának bevételei 19%-kal nőttek annak köszönhetően,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balogh Levente: a PET a legkörnyezetkímélőbb műanyag
A Brain Bar rendezvényen Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország alapítója…
Tovább olvasom >Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a…
Tovább olvasom >Nem kell félni a Z-generációtól! – Mutatjuk, hogy lesznek a csapat leghatékonyabb tagjai!
Az Y és főként a Z generációk munkaerőpiacra történő érkezése…
Tovább olvasom >