Egyesült Államok: Megerősítené a light sörök kategóriájában pozícióját a Heineken

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 05. 24. 09:18

Egyes jelentések szerint a Bud Light egy nemrégiben félresikerült promóciója nyomán jó lehetőséget lát a Heineken az Egyesült Államok light sör kategóriájában és a vállalat gyors lépéseket tervez az amerikai fogyasztók meggyőzése érdekében.

A Heineken USA vezérigazgatója, Maggie Timoney a Reutersnek adott interjúja szerint, a Heineken Silver márkának van esélye növekedni a prémium lagerek között és a vállalat idén 2 millió ingyenes termékminta szétosztásával tervezi magához vonzani az anerikai vásárlókat elsősorban a US Open tenisztornával együttműködésben és a Forma 1 Las Vegas-i nagydíján való névadó szponzori megállapodással.

A kínálkozó lehetőségek ellenére iparági szakértők szerint a Heinekennek nem lesz könnyű dolga. Az Euromonitor International adatai szerint a jól ismert light márkák mennyiségi értékesítése az Egyesült Államokban a teljes kategóriáénál gyorsabban esett az elmúlt hat évben a kézműves sörök és a hard seltzerek sikeres térhódításának köszönhetően. Ennek ellenére a light sörök még mindig a teljes amerikai sörpiac felét adják és 2022-ben 118 milliárd dolláros forgalmat generáltak.

A merész tervek hírére reagálva Trevor Stirling, a Bernstein Research italpiaci szakértője úgy véli, hogy a Heinekennek sok dolga lesz, ha a fiatal fogyasztók körében szeretné újrapozicionálni a márkát, amelyet „apáik és nagyapáik ittak”.

The Drinks Business

Kapcsolódó cikkeink