Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel 120 új üzlettel bővítette hálózatát az Egyesült Államokban. Ezzel ma kereskedő még közelebb jutott céljához, azaz hogy 2028 végére elérje a 800 új helyszínt az országban.
A német üzletlánc idén közel 50 millió vásárlót szolgált ki, akik közül minden második új vásárló volt.
A 2024-es év nagy nyertesei a bioélelmiszerek voltak az Aldi US esetében: a vásárlók 43 millió fontnyi banánt, 20 millió csomag szabadtartású marhától származó húst, 9 millió doboznyi organikus tojást, 9,4 millió font zöldséget és 11 millió üveg tésztaszószt vásároltak. Az adatok szerint az Egyesült Államok háztartásainak körülbelül egynegyede vásárolt az Aldiban 2024-ben.
A kereskedő népszerű italai közé tartozik a Barissimo Cold Foam kávéital, amelyből több mint 2 millió palacknyi fogyott, és a California Heritage pezsgő, amelyből 1,5 millió palackot tettek a vásárlók a kosárba.
Az Aldi alacsony árairól és az általa kínált egyszerű vásárlási élményről ismert, és idén a legkedveltebb nem-élelmiszer terméke a zokni volt, amelyet közel 80 ezer vásárló vásárolt meg. Aldi Finds nevű „középső sor” kínálata 2024-ben több mint 2000 új termékkel bővült, további vásárlási lehetőségeket biztosítva a fogyasztóknak.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >