Egy időben, egy helyen a Gelatissimo és az Intergastra szakmai kiállítás

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 02. 08. 15:35

Négy év szünet után rendezték meg az INTERGASTRÁ-t, a gasztronómia és a szállodaipar vezető vásárát Stuttgartban, ahol a vendéglátás világa találkozik. A hangsúly egyértelműen a szakmai tapasztalatcserén, az egymástól való tanuláson és az együttműködéssel elérhető fejlődésen volt. Február 3. és 7. között 98 nemzet 88 000 látogatója és a vendéglátó ágazat képviselői friss ötleteket és új koncepciókat ismerhettek meg.

Több mint 1300 kiállító – köztük jól ismert vállalatok és induló vállalkozások – termékeit, valamint a HoReCa iparág aktuális kihívásaira született megoldásait mutatták be az INTERGASTRA különböző tematikus csarnokaiban. A vásár a következő területeket ölelte fel: „Lakberendezés és étkészletek”, „Digitális megoldások, szolgáltatások és informatika”, „Italok”, „Kültéri vendéglátás”, „Kávé, édességek”, „Konyhatechnológia”, „Élelmiszerek”, „Egyesületek és szervezetek” és „Fagylalt”. A vállalatok termékbemutatói mellett a vásár kiterjedt támogató programot kínált panelbeszélgetésekkel, előadásokkal, szemináriumokkal és workshopokkal, továbbá különböző versenyekkel.

A GELATISSIMO fagylaltvásár – amely szokás szerint párhuzamosan zajlott az INTERGASTRÁ-val – Európa legjobb fagylaltkészítőinek és fagylaltmestereinek érdekes élő workshopjaival, valamint olyan izgalmas versenyekkel jelentkezett, mint a Grand Prix GELATISSIMO és az Intercoppa.

A stuttgarti vásár másik fénypontja volt a lenyűgöző különleges bemutató „OUTDOOR. AMBIENTE. LIVING” a kiállítási parkban, ahol a kiállító cégek valós körülmények között mutatták be a nap- és időjárás elleni védelem innovatív megoldásait a szabadtéri vendéglátáshoz.

Az INTERGASTRA különböző témájú termeiben több mint 1300 kiállító, köztük neves cégek és fiatal start-upok is bemutatták termékeiket és megoldásaikat a vendéglátás és szállodaipar aktuális kihívásaira. A vásár a következő területekre oszlik: „Bútorozás és étkészlet”, „Digitális megoldások, szolgáltatások és informatika”, „Italok”, „Kültéri vendéglátás”, „Kávé, cukrászsütemények és automaták”, „Konyhatechnika”, „Étel” és „ Egyesületek és szervezetek”. Az INTERGASTRA idén új prioritásokat állított fel a FOCUS VENDING-gel, amelyet a Német Automata-ipari Szövetség (BDV) segítségével tervezett és valósított meg, valamint a digitális megoldások csarnoka. A vásár a cégkiállítások mellett széleskörű támogató programot kínált beszélgetésekkel, előadásokkal, szemináriumokkal és workshopokkal, valamint különböző versenyekkel.

Kapcsolódó cikkeink