Dr. Törőcsik Mária a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) amellett, hogy évente díjazza a legkiválóbb marketing és digitális megoldásokat, a szervezet legfontosabb elismerését, a Tonk Emil Életműdíjat is kiosztja az eredményes szakmai életutak méltatásául. A 2023-as díjazott, Dr. Törőcsik Mária számára Hinora Ferenc az MMSZ elnöke, valamint Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést a szeptember 14-i Marketing Summit keretében, a Várkert Bazárban.
Az MMSZ Tonk Emil Életműdíja az MMSZ egyik legfontosabb díja, amellyel a szervezet egy kiteljesedett, a marketingszakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismer el. Az idei díjazott, Dr. Törőcsik Mária a Pécsi Tudományegyetemen egyetemi tanára, akinek Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, valamint Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést az idei Marketing Summit-on, a Várkert Bazárban.
Dr. Törőcsik Mária több évtizede oktat marketinget, marketingstratégiát, vásárlói és fogyasztói magatartást, valamint márkastratégiát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán. Jól érti a generációk nyelvét, a fogyasztók magatartását, tanácsadó és piackutató cégéhez több tucat ügyfél fordult az elmúlt évtizedekben. Kiemelkedőek a vásárlói és fogyasztói magatartásra, valamint életstílusra és a generációkra vonatkozó kutatásai. A Magyar Marketing Szövetség rendezvényein sok százan hallgatták plenáris előadásait, könyvein keresztül pedig sok ezer emberhez jutottak el gondolatai.
Szakértelme széles körű elismerését jól mutatja, hogy megalakulásakor ő lett az Országmárka Tanács szakmai elnöke, és hosszú éveken át más kiváló szakemberekkel dolgozott az országkép javításán. Tagja a Magyar Marketing Szövetségnek, a Magyar Reklámszövetségnek és a Magyar Tudományos Akadémia Marketingtudományi Albizottságának.
Szeretettel gratulálunk Dr. Törőcsik Máriának életutat átívelő szakmai sikereihez, és további sok lendületet, jó egészséget kívánunk szakmai munkájához!
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >Márciustól Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Az elmúlt években a Magyar Marketing Szövetség szakmailag sikeres, üzletileg pedig eredményes…
Tovább olvasom >Megjelent az első Marketing Trendbook!
Mi is a Marketing Trendbook? Iránytű az üzleti és társadalmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >