Márciustól Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 02. 27. 11:45

Az elmúlt években a Magyar Marketing Szövetség szakmailag sikeres, üzletileg pedig eredményes éveket tudhat maga mögött. Az utóbbi időszakban látványosan növekedett a projektek, kezdeményezések, események száma, és ezzel párhuzamosan érezhetően növekedett, és jelenleg is növekszik a szervezet szakmai súlya, elismertsége. 

Katona Norbert

A növekvő számú események, a bővülő platformok és a folyamatosan fejlődő tagság kiszolgálása, támogatása az MMSZ Office folyamatos bővülésével is járt az elmúlt években: ma már külön szakember foglalkozik a tartalmak készítésével és szerkesztésével (Szebegyinszki Szilvia), a tagsággal folytatott levelezéssel és kommunikációval, tagsági események szervezésével és adminisztrációjával (Csicsári Ildikó), a közösség folyamatos bővítésével és gondozásával (Kertész András), illetve egyes kiemelt projektek menedzselésével is (Nagy Andrea). Munkájukat és a szervezet pénzügyi folyamatait az MMSZ Office vezetője, Juhász Violetta fogja össze. 

„Jómagam néhány évvel korábban operatív igazgatóként már támogattam a szövetség munkáját, az elmúlt években pedig az MMSZ keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubját vezettem, március 1-jétől pedig mint szakmai és operációs igazgató fogom irányítani a szövetségünk munkáját”

– hangsúlyozta Katona Norbert.

 „Őszintén remélem, hogy az eseményeink folyamán minden tagunkkal sikerül újra találkoznom, az újakkal megismerkednem. Ugyanakkor „ajtóm” a tagság előtt mindig nyitva áll!”

Kapcsolódó cikkeink