Szakmai szervezetek összefogása a vendéglátás jövőéért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata és a FIVOSZ Gasztro Bizottsága.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/MMSz-horeca-FIVOSZ_csoportkep.jpeg)
A FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöksége és az MMSZ HoReCa és Event Tagozatának elnöksége
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátó szakma kommunikációját.
„A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata konferenciákkal és tanácsadással próbálja a vendéglátósoknak megmutatni az általunk és szakértőink által járhatónak ítélt utat. Célunk hozzájárulni ahhoz, hogy a szakmai tudásuk mellett hogyan építsenek a marketing segítségével vállalkozásukból brandet és „beszédes, jól kommunikáló” céget. Így támogatva őket abban, hogy az elmúlt időszakok nehézsége ellenére, biztosabban érjék el azt a fejlődési szintet, amely még ilyen nehéz időkben is növekedéshez vezethet. E feladatok kapcsán láttuk azokat a közös értékeket, ami alapján kezdeményeztük az együttműködést a FIVOSZ Gasztro Bizottságával.”
– mondta Kaszás Attila, a MMSZ HoReCa és Event tagozat elnöke.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/IMG_20231201_091627-1024x768.jpg)
Oltványi Zsolt a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke és Kaszás Attila az MMSZ HoReCa és Event tagozatának elnöke
„Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából” – tette hozzá Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte…
Tovább olvasom >A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event…
Tovább olvasom >Beszámoló a FIVOSZ HR-konferenciájáról
Csak a személyre szabott és élményalapú munkahelyek képesek hosszú távon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >