Dr. Rákóczi János lett a Zöld Tagozat új alelnöke
Az MMSZ Zöld Tagozat idei utolsó találkozóját a minden szempontból zöld Velux irodában tartották november közepén. A találkozó lezárásaként a jövő évi terveket beszélték át a tagok és egyúttal megválasztották a szervezet új alelnökét, dr. Rákóczi Jánost, a Közért+ kereskedelmi vezérigazgató-helyettesét.

Dr. Rákóczi János kereskedelmi vezérigazgató-helyettes, Közért+
A Közért+ Zrt., mint az online élelmiszerkereskedelem egyre meghatározóbb szereplője számára kiemelten fontosak azok az értékek, amelyeket a Magyar Marketing Szövetség már a kezdetektől fogva képvisel és megjelenít: a gazdasági-, szakmai-, társadalmi- és környezeti értékteremtés. A szakmai szervezettel és annak tagjaival történő közös gondolkodás, értékazonosság és egy fenntarthatóbb jövőért való küzdés evidens alapot teremtett a Szövetség Zöld Tagozatának létrehozásához, amelyhez alapító tagjaként csatlakoztunk. A Tagozat és a vállalatunk célja teljes mértékben összecseng: összefogni azon vállalkozásokat, amelyek működésében meghatározó részt tesz ki a zöldebb és fenntarthatóbb jövő megteremtésének vágya – mondta a szavazást követően Rákóczi János.
Társaságuk mindamellett, hogy természetszerűen egy profitorientált és piaci alapokon működő cég, jelentős mértékben részt vállal olyan társadalmilag fontos célok magvalósításában, mint például a hazai kistermelők, előállítók, kkv-k termékeinek integráltan történő értékesítése, amellyel piacot teremtenek részükre és segítik működésüket.
Kiemelt prioritás számukra a hosszú szállítási folyamat gazdasági- és energiaforrás problémájának megoldása, ezért rövid ellátási lánc keretében juttatják el vásárlóikhoz rendeléseiket, ami kevés szereplő bevonásával és gyors piacra vitellel garantálja, hogy mindig friss, minőségi alapanyag kerüljön az asztalokra. Ez a szállítási forma jóval kisebb terhet ró a környezetre, amelynek megfelelően olyan releváns gazdasági- és klíma szempontok vezérlik a vállaltot, amelyek célja, hogy kiküszöböljék a szállítási költségek okozta jelentős drágulást.
Rendkívül megtisztelőnek éreztem az elnökség felkérését, hogy idén novembertől a Tagozat egyik alelnökeként folytassam munkámat. Látva a tagság támogatását megválasztásom során, természetesen nagy örömmel és lelkesedéssel vállaltam el a tisztséget – mondja az új alelnök. Véleményem szerint minden alkalmat és lehetőséget meg kell ragadni a fenntarthatóbb és zöldebb környezet és jövő megteremtése érdekében, melynek egyik legjobb platformja és helye a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata, ahol már az új alelnöki pozícióban képviselhetjük értékeinket.
Kapcsolódó cikkeink
GKI Elemzés: A versenyképesség került előtérbe a fenntarthatósággal szemben az EU-ban?
Az Európai Unió fenntarthatósági (ESG) célkitűzései kiemelt prioritások voltak az…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >MNB: az árstabilitás a tartós növekedés alapja
A jegybank új vezetése elkötelezett az árstabilitás elérése és fenntartása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: nagy az esélye az árréscsökkentés fenntartásának
Nagy esélye van annak, hogy az árréscsökkentési intézkedést nem vezetik…
Tovább olvasom >A magyar mellett a szlovák malomiparosok is elutasítják a rovarokat az élelmiszerekben
A Szlovák Malomipari Szövetség csatlakozott a hazai pékek kezdeményezéséhez, és…
Tovább olvasom >Új uniós útmutatók segítik a felkészülést az EUDR alkalmazására
Az Európai Bizottság új útmutatót és gyakran ismételt kérdéseket tartalmazó…
Tovább olvasom >