Dr. Rákóczi János lett a Zöld Tagozat új alelnöke
Az MMSZ Zöld Tagozat idei utolsó találkozóját a minden szempontból zöld Velux irodában tartották november közepén. A találkozó lezárásaként a jövő évi terveket beszélték át a tagok és egyúttal megválasztották a szervezet új alelnökét, dr. Rákóczi Jánost, a Közért+ kereskedelmi vezérigazgató-helyettesét.
A Közért+ Zrt., mint az online élelmiszerkereskedelem egyre meghatározóbb szereplője számára kiemelten fontosak azok az értékek, amelyeket a Magyar Marketing Szövetség már a kezdetektől fogva képvisel és megjelenít: a gazdasági-, szakmai-, társadalmi- és környezeti értékteremtés. A szakmai szervezettel és annak tagjaival történő közös gondolkodás, értékazonosság és egy fenntarthatóbb jövőért való küzdés evidens alapot teremtett a Szövetség Zöld Tagozatának létrehozásához, amelyhez alapító tagjaként csatlakoztunk. A Tagozat és a vállalatunk célja teljes mértékben összecseng: összefogni azon vállalkozásokat, amelyek működésében meghatározó részt tesz ki a zöldebb és fenntarthatóbb jövő megteremtésének vágya – mondta a szavazást követően Rákóczi János.
Társaságuk mindamellett, hogy természetszerűen egy profitorientált és piaci alapokon működő cég, jelentős mértékben részt vállal olyan társadalmilag fontos célok magvalósításában, mint például a hazai kistermelők, előállítók, kkv-k termékeinek integráltan történő értékesítése, amellyel piacot teremtenek részükre és segítik működésüket.
Kiemelt prioritás számukra a hosszú szállítási folyamat gazdasági- és energiaforrás problémájának megoldása, ezért rövid ellátási lánc keretében juttatják el vásárlóikhoz rendeléseiket, ami kevés szereplő bevonásával és gyors piacra vitellel garantálja, hogy mindig friss, minőségi alapanyag kerüljön az asztalokra. Ez a szállítási forma jóval kisebb terhet ró a környezetre, amelynek megfelelően olyan releváns gazdasági- és klíma szempontok vezérlik a vállaltot, amelyek célja, hogy kiküszöböljék a szállítási költségek okozta jelentős drágulást.
Rendkívül megtisztelőnek éreztem az elnökség felkérését, hogy idén novembertől a Tagozat egyik alelnökeként folytassam munkámat. Látva a tagság támogatását megválasztásom során, természetesen nagy örömmel és lelkesedéssel vállaltam el a tisztséget – mondja az új alelnök. Véleményem szerint minden alkalmat és lehetőséget meg kell ragadni a fenntarthatóbb és zöldebb környezet és jövő megteremtése érdekében, melynek egyik legjobb platformja és helye a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata, ahol már az új alelnöki pozícióban képviselhetjük értékeinket.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >