Dove márkájú smoothiet mutatott be a Unilever az Egyesült Államokban
Az Unilever testápolási márkája, a Dove az amerikai Juice Press céggel együttműködve limitált kiadású smoothie-termékcsaládot mutatott be, amelyet „a Dove hámlasztó testradírok kényeztető összetevői és krémes, tápláló érzése ihletett”.
A smoothiek kétféle változatban kaphatók: a Dove x Juice Press Crushed Cherry Chia Smoothie, amely cseresznyét, epret, mangót, gránátalmát, banánt, juharlevelet, pitayát, len- és chia magokat tartalmaz, valamint a Dove x Juice Press Crushed Macadamia Vanilla Smoothie, amely banán, kék spirulina, fahéj, stevia, kókusznektár, makadámia vaj és vanília felhasználásával készül.
A termékcsalád több mint 80 Juice Press üzletben kapható Egyesült Államok-szerte, és a vásárlók minden vásárlás alkalmával egy QR-kód segítségével kedvezményhez juthatnak a következő Dove Exfoliating Body Scrub vásárlásához – áll az Unilever közleményében.
Laura DiMiceli, a Dove US Body Cleansing márkamarketing igazgatója szerint a termékcsalád kifejlesztését a Dove testradírok iránt a közösségi médiában, különösen a TikTok-on, megnövekedett érdeklődés ösztönözte.
Kapcsolódó cikkeink
Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >