Dove márkájú smoothiet mutatott be a Unilever az Egyesült Államokban
Az Unilever testápolási márkája, a Dove az amerikai Juice Press céggel együttműködve limitált kiadású smoothie-termékcsaládot mutatott be, amelyet „a Dove hámlasztó testradírok kényeztető összetevői és krémes, tápláló érzése ihletett”.
A smoothiek kétféle változatban kaphatók: a Dove x Juice Press Crushed Cherry Chia Smoothie, amely cseresznyét, epret, mangót, gránátalmát, banánt, juharlevelet, pitayát, len- és chia magokat tartalmaz, valamint a Dove x Juice Press Crushed Macadamia Vanilla Smoothie, amely banán, kék spirulina, fahéj, stevia, kókusznektár, makadámia vaj és vanília felhasználásával készül.
A termékcsalád több mint 80 Juice Press üzletben kapható Egyesült Államok-szerte, és a vásárlók minden vásárlás alkalmával egy QR-kód segítségével kedvezményhez juthatnak a következő Dove Exfoliating Body Scrub vásárlásához – áll az Unilever közleményében.
Laura DiMiceli, a Dove US Body Cleansing márkamarketing igazgatója szerint a termékcsalád kifejlesztését a Dove testradírok iránt a közösségi médiában, különösen a TikTok-on, megnövekedett érdeklődés ösztönözte.
Kapcsolódó cikkeink
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >A magas árak jelentik a fenntartható termékek vásárlásának legfőbb akadályát
Tízből négy vásárló a magas árakat jelöli meg a fenntartható…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >