Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 04. 18. 11:00

Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó termékeket a világ első univerzális szimbólumával, az M-tickkel jelöli online és offline egyaránt. A kezdeményezést megelőzően a kiskereskedő a Gen M társasággal lépett együttműködésre annak édekében, hogy könnyebben megtalálhatóvá tegyék az üzletben a vásárlók számára a menopauzához kapcsolódó termékeket.

A brit Tesco 189 üzletében február 7. és március 19. között dedikált menopauza-display­eken jelennek meg a Vitabiotics vitaminok, a Nivea, Olay és Simple bőrápolási termékek, valamint a Tena és Always termékek.

Emellett a kiskereskedő online üzletében állandó részleget hozott létre, ahol a vásárlók a menopauzában lévő fogyasztók vásárlási szokásainak elemzésével kiválogatott 450 termék között böngészhetnek.

A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink