Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó termékeket a világ első univerzális szimbólumával, az M-tickkel jelöli online és offline egyaránt. A kezdeményezést megelőzően a kiskereskedő a Gen M társasággal lépett együttműködésre annak édekében, hogy könnyebben megtalálhatóvá tegyék az üzletben a vásárlók számára a menopauzához kapcsolódó termékeket.
A brit Tesco 189 üzletében február 7. és március 19. között dedikált menopauza-displayeken jelennek meg a Vitabiotics vitaminok, a Nivea, Olay és Simple bőrápolási termékek, valamint a Tena és Always termékek.
Emellett a kiskereskedő online üzletében állandó részleget hozott létre, ahol a vásárlók a menopauzában lévő fogyasztók vásárlási szokásainak elemzésével kiválogatott 450 termék között böngészhetnek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Mi jóval magasabb, mint a MOL torony? A Tesco által mostantól megspórolt papírmennyiség!
2024. július 15-től változnak a Tesco Otthonról szolgáltatás Általános Szerződés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >