Csonka Pici mostantól a PENNY „tudományos munkatársa

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 09. 13. 12:03

Újabb nagyszabású marketingkampányra kötött szerződést az üzletlánc a népszerű színész-énekessel, Csonka Andrással. Az új közös videókban az ország Picije ezúttal nemcsak a pénztárcabarát árakra hívja fel a figyelmet, hanem a PENNY egyéb termékelőnyeit is teszteli majd. Kreatív és vicces megoldásokból természetesen ezúttal sem lesz hiány.

Az ár mellett a minőség is fontos szerepet kap a PENNY új kampányában

Tovább folytatja sikeres „PICI árak” kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi üzletlánca, a népszerűsítő anyagok főszereplője továbbra is Csonka András marad. A pénztárcabarát árak mellett azonban a PENNY egyéb termékelőnyei – az árukínálat frissességét, a széles választékot és a kiváló minőséget – is próbára teszi. A PENNY azt ígéri, hogy Pici a „hivatásos tesztelő” szerepében, a bemutatott helyzetek egyediségének és komikumának köszönhetően emlékezetes módon hívja majd fel a figyelmet az üzletlánc kiváló minőségű, mégis pénztárcabarát termékeire.

„A kampány fő üzenete: A PENNY kiállja a próbát! Ennek szellemében Csonka Pici most egy teljesen új szerepben jelenik meg. Egyfajta „tudományos munkatársként” demonstrálja a PENNY különféle termékelőnyeit. A nyelvi játék továbbra is megmaradt, de Pici most még meghökkentőbb és szokatlan helyzetekben jelenik meg, hogy emlékeztessen bennünket a PENNY kínálatának frissességére, a széles termékválasztékra és a kiváló minőségre”

 – mondta Varga Noémi, a PENNY magyarországi marketingigazgatója.

A kampány előzetese az alábbi linken tekinthető meg:

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink