Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann
Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják. A csomagolásmentes kiszállítás a Rossmann elkötelezettségét tükrözi a környezetvédelem és a fenntarthatóság iránt, miközben lehetőséget ad a vásárlóknak, hogy fogyasztási szokásaikat minimális változtatással alakíthassák át környezettudatosabbá.
A Rossmann mindig is fontosnak tartotta a fenntarthatóságot és környezetvédelmet, és most további lépéseket tett azért, hogy még zöldebbé tegye az üzleti tevékenységét. Úgy vélik, hogy a fenntarthatóság nem vállalati szinten kezdődik, hanem minden egyes vásárlói interakcióban lehetőség nyílik a pozitív hatás kiterjesztésére. Az új csomagolásmentes szállítási lehetőség bevezetésével a Rossmann arra ösztönzi a vásárlókat, hogy kis lépésekben is tegyenek azért, hogy csökkentsék a környezetre gyakorolt negatív hatásaikat.
Az új csomagolásmentes kiszállítási metódus rendkívül egyszerű és kényelmes. Amikor a vásárlók online rendelnek a Rossmann webshopjából, a termékeket egy tartós, rendkívül sokszor újra használható táskába helyezik, ami ideális megoldást kínál a termékek szállításához. A Rossmann saját autós futárszolgálata a tartós táskával érkezik a vásárlókhoz, akik egyszerűen kipakolhatják a termékeket otthonukban, majd a futár visszaviszi a táskát, hogy egy újabb rendelésnél újra hasznosítható legyen.
„Hiszünk abban, hogy a kis lépések is hozzájárulhatnak a nagy változásokhoz, és hisszük, hogy mindenki tehet azért, hogy környezetünkért és bolygónkért felelősségteljesen gondoskodjunk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a Rossmann Online Drogériáját minden szempontból jobbá tegyük, az új csomagolásmentes kiszállítási opció bevezetésével arra törekszünk, hogy megkönnyítsük vásárlóink számára a fenntarthatóbb választást, és inspiráljuk őket, hogy csatlakozzanak hozzánk a zöldebb jövő felé vezető úton”
– nyilatkozta Fürjes Ádám, a Rossmann webshop vezetője.
A Rossmann csomagolásmentes szállítási opciója az első ilyen kezdeményezés a drogériaszektorban Magyarországon, ami további bizonyítéka a vállalat elkötelezettségének a fenntarthatóság iránt és annak, hogy egyre inkább környezettudatos megoldásokat kínáljon a vásárlóknak.
A Rossmann arra ösztönzi az ügyfeleit, hogy próbálják ki az új csomagolásmentes kiszállítási opciót, és lépjenek velük együtt a fenntartható jövő felé vezető úton.
Kapcsolódó cikkeink
A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >Csomagolási technológiáját fejlesztett a CornMill Hungary Kft. Kunmadarason
Fejlesztette csomagolási technológiáját a kukoricafeldolgozással, mezőgazdasági termékek, termények nagykereskedelmével foglalkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >