Coop: kiterjesztett valóság a jobb vásárlási élményért
AR, azaz kiterjesztett valóság-játékot tesztel a Coop Svédország annak érdekében, hogy játékosabbá és izgalmasabbá tegye a vásárlást a családok számára.
Az appot a Coop Test Labja fejlesztette ki a Peppy Pals-szal együtt. A receptvadászó játék lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy segítséget kérjenek kedvenc Peppy Pals karaktereiktől, hogy segítsenek a boltban összegyűjteni az általuk kiválasztott receptek hozzávalóit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >