Budweiser: ötből egy fogyasztó alkoholmentes sört választ az Egyesült Királyságban
Minden ötödik fogyasztó (21%) alkoholmentes sört választana italként egy társasági eseményen – derül ki egy új kutatásból.
A világ legnagyobb sörgyártója, a Budweiser Brewing Group UK&I jelentése szerint a 25-44 évesek 19%-a állítja, hogy januárban csökkenteni fogja alkoholfogyasztását.
A már javában tartó „száraz január” idején az alkoholmentes sör a társasági összejöveteleken az alkoholos italok alternatívájaként a második helyre került a mocktailok (34%) mögött.
A Budweiser kutatásából az is kiderült, hogy több mint minden negyedik brit felnőttnek (27%) okoz “nehézséget” úgy betérni egy kocsmába, klubba vagy bárba, hogy alkoholt nem fogyaszt, és az idén januárban kevesebbet inni tervezők 49%-a legalább a hónap egy részében kerüli az alkoholt.
Emellett a brit felnőttek 13%-a azt állítja, hogy nagyobb valószínűséggel megy el olyan társasági eseményre, ahol nincs alkohol, ha ott az üdítőkön kívül alkoholmentes alternatívák is elérhetők.
A statisztikák újabb csapást jeleznek a vendéglátóiparra, amely továbbra is küzd az eladások „száraz január” miatti csökkenésével.
A Budweiser azonban nem tétlenkedett és komoly előrelépést téve alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú söröket – így az alkoholmentes Stella Artois, a Budweiser Zero, a Beck’s Blue, a Leffe 0.0 és a Corona Cero – felvonultató portfóliójával vezető szerephez jutott a kategóriában.
Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok piaca az elmúlt negyedévben tovább növekedett, a Corona Cero pedig az 5. legnagyobb alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sör lett ebben az időszakban.
A sörgyár a hírek szerint a kategória azon dolgozik, hogy a kategória “átfogó legyen az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú opciók széles skálájával”. Ez kulcsfontosságú a fogyasztók számára az alkoholos és alkoholmentes italok közötti egyensúly megteremtésében.
Kapcsolódó cikkeink
Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >A termékcímkéken szereplő fenntarthatósági jelölések igazságtartalmát ellenőrzi a brit versenyhatóság
A brit versenyhatóság legújabb vizsgálatának célja megállapítani, hogy az egyes…
Tovább olvasom >Alkoholmentes RTD koktélcsaládot indít útjára a Molson Coors
A Molson Coors bemutatta első alkoholmentes, azonnal fogyasztható koktélcsaládját, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >K&H: kilőtt a kakaós csiga és a hamburger ára
Tovább tart az árak erőteljes emelkedése a gyerekek által használt…
Tovább olvasom >