Budweiser: ötből egy fogyasztó alkoholmentes sört választ az Egyesült Királyságban
Minden ötödik fogyasztó (21%) alkoholmentes sört választana italként egy társasági eseményen – derül ki egy új kutatásból.
A világ legnagyobb sörgyártója, a Budweiser Brewing Group UK&I jelentése szerint a 25-44 évesek 19%-a állítja, hogy januárban csökkenteni fogja alkoholfogyasztását.
A már javában tartó „száraz január” idején az alkoholmentes sör a társasági összejöveteleken az alkoholos italok alternatívájaként a második helyre került a mocktailok (34%) mögött.
A Budweiser kutatásából az is kiderült, hogy több mint minden negyedik brit felnőttnek (27%) okoz „nehézséget” úgy betérni egy kocsmába, klubba vagy bárba, hogy alkoholt nem fogyaszt, és az idén januárban kevesebbet inni tervezők 49%-a legalább a hónap egy részében kerüli az alkoholt.
Emellett a brit felnőttek 13%-a azt állítja, hogy nagyobb valószínűséggel megy el olyan társasági eseményre, ahol nincs alkohol, ha ott az üdítőkön kívül alkoholmentes alternatívák is elérhetők.
A statisztikák újabb csapást jeleznek a vendéglátóiparra, amely továbbra is küzd az eladások „száraz január” miatti csökkenésével.
A Budweiser azonban nem tétlenkedett és komoly előrelépést téve alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú söröket – így az alkoholmentes Stella Artois, a Budweiser Zero, a Beck’s Blue, a Leffe 0.0 és a Corona Cero – felvonultató portfóliójával vezető szerephez jutott a kategóriában.
Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok piaca az elmúlt negyedévben tovább növekedett, a Corona Cero pedig az 5. legnagyobb alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sör lett ebben az időszakban.
A sörgyár a hírek szerint a kategória azon dolgozik, hogy a kategória „átfogó legyen az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú opciók széles skálájával”. Ez kulcsfontosságú a fogyasztók számára az alkoholos és alkoholmentes italok közötti egyensúly megteremtésében.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >