Bővíti a kereskedelmi partnerek számára elérhető franchise megoldások körét a Metro
A német nagykereskedelmi óriáscég, a Metro AG bővíti franchise megoldásai körét annak érdekében, hogy kiskereskedelmi ügyfeleinek több hozzáadott értéket tudjon kínálni. A lépés célja az üzletek működési minőségének és hatékonyságának növelése.
A nagykereskedő franchise-optimalizált választékot, valamint a Fine Life saját márkás termékcsalád piaci erejét használó árképzést tervez, hogy ezzel segítse a franchise-partnerek nyereségességét és versenyképességét.
A Metro egy modern, professzionálisan kialakított elrendezésű kiskereskedelmi üzletformátumot is bevezet, amelyet egyre több üzlet vesz át, mind a meglévő franchise-partnerek, mind az új tagok körében.
Célja továbbá, hogy „kényelmi” funkcióval bővülve – „készételeket” vagy márkás kávésarkot kínálva – elégítse ki vásárlói igényeit.
A Metro franchise stratégiájáról szóló nemrégiben sugárzott podcastban Daniel Quest, a METRO AG franchise-ért felelős vezető alelnöke elmondta: „A kulcs az, hogy ügyfeleinknek megfelelő szolgáltatásokat és megoldásokat nyújtsunk, amiből látják, miért érdemes a franchise-partnerünknek lenniük. Ez a hűség számunkra érték.”
A Metro Varsóban a „Convenience Academy” létrehozásával igyekszik a saját franchise-központú ügyfélmenedzserei szakértelmét növelni és tudását bővíteni.
Ezek a menedzserek rendszeresen felkeresik az egyes franchise partnereket, hogy személyre szabott tanácsadást nyújtsanak a helyszínen.
Kapcsolódó cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet a Spar
A Spar Magyarország tavaly 1023,2 milliárd forint forgalmat ért el,…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >A McDonald’s nehéz döntést hozott
A McDonald’s bejelentette, hogy visszavásárolja izraeli üzleteit, hogy helyreállítsa hírnevét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >