Bővíti a kereskedelmi partnerek számára elérhető franchise megoldások körét a Metro
A német nagykereskedelmi óriáscég, a Metro AG bővíti franchise megoldásai körét annak érdekében, hogy kiskereskedelmi ügyfeleinek több hozzáadott értéket tudjon kínálni. A lépés célja az üzletek működési minőségének és hatékonyságának növelése.
A nagykereskedő franchise-optimalizált választékot, valamint a Fine Life saját márkás termékcsalád piaci erejét használó árképzést tervez, hogy ezzel segítse a franchise-partnerek nyereségességét és versenyképességét.
A Metro egy modern, professzionálisan kialakított elrendezésű kiskereskedelmi üzletformátumot is bevezet, amelyet egyre több üzlet vesz át, mind a meglévő franchise-partnerek, mind az új tagok körében.
Célja továbbá, hogy „kényelmi” funkcióval bővülve – „készételeket” vagy márkás kávésarkot kínálva – elégítse ki vásárlói igényeit.
A Metro franchise stratégiájáról szóló nemrégiben sugárzott podcastban Daniel Quest, a METRO AG franchise-ért felelős vezető alelnöke elmondta: „A kulcs az, hogy ügyfeleinknek megfelelő szolgáltatásokat és megoldásokat nyújtsunk, amiből látják, miért érdemes a franchise-partnerünknek lenniük. Ez a hűség számunkra érték.”
A Metro Varsóban a „Convenience Academy” létrehozásával igyekszik a saját franchise-központú ügyfélmenedzserei szakértelmét növelni és tudását bővíteni.
Ezek a menedzserek rendszeresen felkeresik az egyes franchise partnereket, hogy személyre szabott tanácsadást nyújtsanak a helyszínen.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ebből a vállalkozásból csinálna nemzetközi franchise-t az első hazai McDonald’s tulajdonosa
Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai…
Tovább olvasom >Egyre egységesebb, összehangoltabb a Reál
2023-ban a Reálnál folytatódott a már előző évben megkezdett strukturális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >