Bízik a Molson Coors a sörben
A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt kilenc hónapban, és a vállalat vezérigazgatója szerint ez a tendencia állandósult.
A sörágazatban bekövetkezett változások és a vállalat piaci részesedésének növekedése kapcsán a Molson Coors úgy véli, ezek a változások nem átmenetiek, miután az elmúlt kilenc hónapban legfontosabb márkáinak folyamatos növekedése volt megfigyelhető – közölte Gavin Hattersley, vezérigazgató a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján.
A 2023-as nettó árbevétel 9,3%-os növekedésével és az előző negyedévhez képest 6%-os bevétel-növekedésével a vállalat felülmúlta a Wall Street eredményjóslatait. Az elemzők úgy tűnik, alábecsülték az AB InBev Bud Lightja ellen tavaly tavasszal kezdődött fogyasztói bojkott hatásának tartósságát.
A Coors Light gyártója riválisának a sörkategóriában meggyengült helyzetét kihasználva az elmúlt negyedévben 19%-kal növelte marketingkiadásait.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >