Bízik a Molson Coors a sörben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 02. 16. 09:45

A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt kilenc hónapban, és a vállalat vezérigazgatója szerint ez a tendencia állandósult.

A sörágazatban bekövetkezett változások és a vállalat piaci részesedésének növekedése  kapcsán a Molson Coors úgy véli, ezek a változások nem átmenetiek, miután az elmúlt kilenc hónapban legfontosabb márkáinak folyamatos növekedése volt megfigyelhető – közölte Gavin Hattersley, vezérigazgató a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján.

A 2023-as nettó árbevétel 9,3%-os növekedésével és az előző negyedévhez képest 6%-os bevétel-növekedésével a vállalat felülmúlta a Wall Street eredményjóslatait. Az elemzők úgy tűnik, alábecsülték az AB InBev Bud Lightja ellen tavaly tavasszal kezdődött fogyasztói bojkott hatásának tartósságát.

A Coors Light gyártója riválisának a sörkategóriában meggyengült helyzetét kihasználva az elmúlt negyedévben 19%-kal növelte marketingkiadásait.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink