Bevezette az Eroski az Apeel láthatatlan „csomagolást”
Az Eroski bemutatta az Apeel technológiát gyümölcsválasztékán: a növényi alapú védőburkot elsősorban a narancsoknál és a mandarinoknál alkalmazzák.

A különleges védőfelülettel sokkal tovább elállnak a zöldségek, gyümölcsök
A kiskereskedő az első Spanyolországban, amely alkalmazta ezt a módszert.
Az Apeel akár kétszeresére képes nyújtani a zöldségek és gyümölcsök élettartamát az innovatív védőburok segítségével, mivel megakadályozza, hogy a levegőből származó oxigén által romlani kezdjenek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A friss élelmiszerek csomagolási piacának értéke 2023-ra eléri 193 milliárd eurót
A Future Market Insights új adatai szerint a globális frissélelmiszer-csomagolási…
Tovább olvasom >Tesco: növényi alapú védelemmel az élelmiszerhulladék ellen
A Tesco tesztelni kezdte az Apeel nevű növényi alapú védőburkot,…
Tovább olvasom >Láthatatlan, ehető védőburok a hosszabb eltarthatóságért
A Sufresca nevű izraeli startup tovább bővítette azon termékek sorát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >