Bevezette az Eroski az Apeel láthatatlan „csomagolást”
Az Eroski bemutatta az Apeel technológiát gyümölcsválasztékán: a növényi alapú védőburkot elsősorban a narancsoknál és a mandarinoknál alkalmazzák.

A különleges védőfelülettel sokkal tovább elállnak a zöldségek, gyümölcsök
A kiskereskedő az első Spanyolországban, amely alkalmazta ezt a módszert.
Az Apeel akár kétszeresére képes nyújtani a zöldségek és gyümölcsök élettartamát az innovatív védőburok segítségével, mivel megakadályozza, hogy a levegőből származó oxigén által romlani kezdjenek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A friss élelmiszerek csomagolási piacának értéke 2023-ra eléri 193 milliárd eurót
A Future Market Insights új adatai szerint a globális frissélelmiszer-csomagolási…
Tovább olvasom >Tesco: növényi alapú védelemmel az élelmiszerhulladék ellen
A Tesco tesztelni kezdte az Apeel nevű növényi alapú védőburkot,…
Tovább olvasom >Láthatatlan, ehető védőburok a hosszabb eltarthatóságért
A Sufresca nevű izraeli startup tovább bővítette azon termékek sorát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >