Bevezette az Eroski az Apeel láthatatlan „csomagolást”
Az Eroski bemutatta az Apeel technológiát gyümölcsválasztékán: a növényi alapú védőburkot elsősorban a narancsoknál és a mandarinoknál alkalmazzák.

A különleges védőfelülettel sokkal tovább elállnak a zöldségek, gyümölcsök
A kiskereskedő az első Spanyolországban, amely alkalmazta ezt a módszert.
Az Apeel akár kétszeresére képes nyújtani a zöldségek és gyümölcsök élettartamát az innovatív védőburok segítségével, mivel megakadályozza, hogy a levegőből származó oxigén által romlani kezdjenek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A friss élelmiszerek csomagolási piacának értéke 2023-ra eléri 193 milliárd eurót
A Future Market Insights új adatai szerint a globális frissélelmiszer-csomagolási…
Tovább olvasom >Tesco: növényi alapú védelemmel az élelmiszerhulladék ellen
A Tesco tesztelni kezdte az Apeel nevű növényi alapú védőburkot,…
Tovább olvasom >Láthatatlan, ehető védőburok a hosszabb eltarthatóságért
A Sufresca nevű izraeli startup tovább bővítette azon termékek sorát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >