Bevezette az Eroski az Apeel láthatatlan „csomagolást”
Az Eroski bemutatta az Apeel technológiát gyümölcsválasztékán: a növényi alapú védőburkot elsősorban a narancsoknál és a mandarinoknál alkalmazzák.
A kiskereskedő az első Spanyolországban, amely alkalmazta ezt a módszert.
Az Apeel akár kétszeresére képes nyújtani a zöldségek és gyümölcsök élettartamát az innovatív védőburok segítségével, mivel megakadályozza, hogy a levegőből származó oxigén által romlani kezdjenek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A friss élelmiszerek csomagolási piacának értéke 2023-ra eléri 193 milliárd eurót
A Future Market Insights új adatai szerint a globális frissélelmiszer-csomagolási…
Tovább olvasom >Tesco: növényi alapú védelemmel az élelmiszerhulladék ellen
A Tesco tesztelni kezdte az Apeel nevű növényi alapú védőburkot,…
Tovább olvasom >Láthatatlan, ehető védőburok a hosszabb eltarthatóságért
A Sufresca nevű izraeli startup tovább bővítette azon termékek sorát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >