Belépett az IAB-be az SAP
Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám- és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.
Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma fontos újítójává vált. Megoldásai automatizálják a marketing-, a reklám-, az ügyfélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltják az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések vagy a mesterséges intelligencia. A világ legismertebb márkái, így például Nespresso, Henkel, Samsung, Arsenal FC döntöttek a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett, és jelenleg több hazai, nagyívű bevezetés is zajlik. //
Kapcsolódó cikkeink
Új szakember az SAP csapatában
Új szakember csatlakozott az SAP csapatához, Jancsár Gergely júliustól a…
Tovább olvasom >Magyar startup fejlesztését integrálják az SAP bérszámfejtési szoftvereibe
A Salarify mögött álló magyarországi Swipe Technologies Kft. bejelentette együttműködését…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás készült a magyar IT-sokról
Az SAP Hungary elnyerte az Inspiring Employers tanácsadó cég legmagasabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Oda a termőföld? Még néhány évtized és erdős sztyeppévé válhat Magyarország jelentős része
Kiszáradás fenyegeti Magyarországot a következő évtizedekben, ha nem sikerül megállítani…
Tovább olvasom >Csomagautomatákat állít a DM Németországban
A Magyarországon is nagy népszerűségnek örvendő Drogerie Markt üzletlánc közel…
Tovább olvasom >Tájékozottak, de kevés folyadékot fogyasztanak a magyarok a Szentkirályi Magyarország felmérése szerint
Augusztus első hete is már az iskolakezdésről szól, az emberek…
Tovább olvasom >