Beavia néven fut tovább a cseh I Love Hummus
A 2011-ben alapított I love Hummus volt az a vállalat, amely a cseh fogyasztókkal megismertette a hummust és a világ 10 legegészségesebb ételeinek egyikeként elhíresült kimchit.
A cég fennállásának tizedik évfordulóján új fermentált élelmiszereket tartalmazó termékcsalád bevezetéséről döntött Beavia (latinul „Boldog utazás”) márkanév alatt. A fermentált élelmiszerek az egészségre pozitív hatással vannak, hiszen javítják a bélflóra egyensúlyát és az emésztést, valamint fokozzák a szervezet természetes védekezőképességét, és támogatják a szívet és az érrendszert. A fermentálás – talán ennek okán is – felfelé ívelő trend.
A minőségi, egészséges és hozzáadott tartósítószerektől mentes finomságait Csehországban, Szlovákiában, Németországban, Ausztriában és Magyarországon forgalmazó vállalat hazájában piacvezető a fermentált élelmiszerek kereskedelmében. A cég hitvallásának része a fenntarthatóság, így valamennyi terméke újrahasználható és újrahasznosítható csomagolást kap.
Kapcsolódó cikkeink
Az érték idén mindent visz: étel- és italtrendek 2023-ban
A megélhetési válsághoz és az inflációhoz való alkalmazkodás a fogyasztókat…
Tovább olvasom >Ocado: betáraznak a britek fermentált élelmiszerből 2023-ra
Az Ocado online kereskedő legfrissebb értékesítési adatai szerint a britek…
Tovább olvasom >Bővíti kombucha-termékeinek választékát a Continente BIO
A portugál Continente két újabb cikkelemmel bővítette kombucha-termékeinek választékát. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >