Ocado: betáraznak a britek fermentált élelmiszerből 2023-ra
Az Ocado online kereskedő legfrissebb értékesítési adatai szerint a britek olyan fermentált élelmiszerekből táraznak be, mint a kimchi, a miso és a kombucha.
Az Ocado weboldalán a „fermentált élelmiszer” keresések száma az elmúlt héten több mint kétszeresére nőtt – 139%-kal –, így ez az egyik legtöbbet keresett kifejezés ebben a hónapban.
A fermentált élelmiszerek közül a legjelentősebb forgalomnövekedést az előző hónaphoz képest a nyers bio savanyú káposzta (+188%), a japán miso ramen (+95%) és a klasszikus kimchi (+65%) esetében tapasztalták.
Az új év általában új szokásokat is hoz, legalábbis egy ideig, így az Ocado állítása szerint a fermentált élelmiszereket is tartalmazó receptekre keresések száma is megugrott.
A fermentált termékek régóta népszerűek emésztést támogató hatásuk miatt.
Az Ocado online szupermarket a nemzetközi konyha inspirálta receptek egész sorát kínálja a fermentált gazpachótól a savanyú káposztával megszórt hot dogig.
A „kimchi” és a „kombucha” keresőszavak is egyre népszerűbbek, ami jól jelzi a fermentált ételek és italok növekvő népszerűségét.
Kapcsolódó cikkeink
Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >A narancsbor lehet a nyár új trendje
A TikTok-on megjelenő postok számának robbanásszerű növekedése azt mutatja, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >