Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája ernyője alatt – számolt be a The Grocer. Az ital háromféle ízváltozatban – eper-menta, málna és mangó-passiógyümölcs – elérhető.
Az új termék a Morrisons, a Sainsbury’s, és a WHSmith üzletekben kapható, valamint multipack (4×250 ml) kiszerelésben az Amazonon rendelhető.
A kombucha iránti kereslet 2024-ben 39%-kal nőtt, és a piac értéke elérte a 33 millió fontot – állítja a Lipton az NIQ adataira hivatkozva. A vállalat szerint az Egyesült Királyság vezető jegestea-márkájaként kiváló helyzetben van ahhoz, hogy a kombuchát a fogyasztók szélesebb köre számára elérhetővé tegye, felpezsdítve ezzel a piacot.
Ben Parker, a Carlsberg Britvic off-trade értékesítési alelnöke szerint a kombucha népszerűsége töretlen, és a Lipton új termékei segíthetnek még több emberrel megismertetni az ital előnyeit. Hozzátette, hogy a márka kiváló helyzetben van ahhoz, hogy bővítse ezt az izgalmas kategóriát, és a kiskereskedők is jelentős lehetőséget láthatnak a termék forgalmazásában.
A bevezetést átfogó marketingkampány kíséri, amely kültéri reklámokat, PR-megjelenéseket, közösségi média aktivitásokat, bolti marketinget és kóstoltatásokat foglal magában. A „Kombucha-cha-cha” kampány célja pedig, hogy bemutassa, a Lipton Kombucha „élettel teli teával” ad új lendületet a fogyasztóknak, miközben nagyszerű ízélményt kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >