Az osztrákok fele akciós újságok alapján állítja össze bevásárlólistáját
A Focus Media Research az osztrákok akciósújság-preferenciáit a németajkú országokkal és Európa más területeivel hasonlította össze
Akár az infláció miatt jelenleg feszült fogyasztói hangulat, akár egyszerűen csak az, hogy a nyomtatott média hagyományosan nagy jelentőséggel bír a német nyelvű országokban, a Focus Media Research új európai tanulmánya szerint egyértelmű, hogy az akciós újság továbbra is meghatározó szerephez jut a fogyasztókat sikeresen elérő promóciós stratégia szempontjából.
Ausztriában és Németországban a (nyomtatott vagy digitális) kiadványokat tekintik az élelmiszer-kereskedelemben és a drogériákban/parfümériákban a legmotiválóbb reklámhordozónak. Az ajánlatok online kommunikációs eszközei, mint például az online üzletek és a kiskereskedelmi weboldalak, árösszehasonlító portálok és mobilalkalmazások a klasszikus vagy online akciós újságok mögött állnak.
Svájcban kicsit más a helyzet – bár a svájciak körében az akciós újság az első helyen áll, a vizsgált médiatípusok mixelése kiegyensúlyozott.
A motiváció mellett természetesen a tényleges használat áll előtérben. Ausztriában és Németországban a válaszadók több mint háromnegyede állítja, hogy intenzíven használja a szórólapokat (függetlenül attól, hogy az nyomtatott vagy digitális) az élelmiszervásárláshoz vagy az áruk közötti böngészéshez. Svájcban a fogyasztók fele használja intenzíven a szórólapot.
Kapcsolódó cikkeink
Márciusban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Várakozáson felül nőtt márciusban a német kiskereskedelmi forgalom az előző…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >