Az Itaka Hungary 2024-ben a legnagyobb hazai utazásszervező közé emelkedhet
Az Itaka, Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb utazásszervezője, leányvállalatán keresztül folytatja terjeszkedését Magyarországon. Az Itaka Hungary az elmúlt két évben jelentős szereplővé vált a magyar piacon, és 2023-ban mintegy 8 milliárd forintos bevételt ért el. A legfrissebb prognózisok szerint az idei évre 30%-os átlagár-növekedést terveznek.
Az Itaka Hungary legújabb lépése az első budapesti iroda megnyitása a Corvin Plazában, hogy még közelebb kerülhessenek az ügyfelekhez és még jobban kiszolgálhassák az utazási igényeket. Az iroda az anyacég nemzetközi dizájnja alapján készült és minden igényt kielégít.
Az Itaka portfóliója 24 desztinációt foglal magába Albániától Zanzibárig, és 2023-ban közel 25 ezer utasnak szerveztek utazást. A legnépszerűbb úti célok közé tartoznak Törökország, Görögország, Spanyolország, Olaszország és Albánia, valamint a Maldív-szigetek.
Az Itaka fő célja a jó ár-érték arányú, all inclusive ellátású utazások kínálata, valamint a közép- és felsőkategóriás, családbarát szállások biztosítása. A magyar utazók általában a komplex, szállást, transzfert, magyar idegenvezetőt és kirándulásokat tartalmazó csomagokat preferálják, amelyeket az Itaka magas színvonalon tud biztosítani saját helyi partnereiken keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Átlagosan több mint hét napra kötnek utasbiztosítást a külföldre utazók
Az idei szezonban, a június eleje óta eltelt másfél hónapban…
Tovább olvasom >Vidéki szállások válsága: rövidebb tartózkodások és csökkenő foglalások jellemzik a nyarat
Az ATV Híradójának friss riportja szerint egyre ritkábbak az egész…
Tovább olvasom >Új trend a turizmusban: jönnek fel az LMBTQIA szálláshelyek
Az LMBTQIA+ turizmus világszerte egyre nagyobb figyelmet kap, mivel ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >