Az élelmiszer-kiszállító Pro a Pro Spain-be fektet a Metro Spanyolországban
A vendéglátás számára kínált házhoszállítási szolgáltatását az országban bővíteni kívánó Metro befektetni tervez a Pro a Pro Spain-be.

A képen (balról jobbra) a MAKRO SPAIN vezérigazgatója, David Martínez Fontano, és a Pro a Pro Spain vezérigazgatója, Josep Guasp
A befektetéssel a Pro a Pro kiterjesztheti logisztikai és disztribúciós struktúráját egész Spanyolországra, hogy „még jobb szolgáltatást” nyújtson több mint 4000 ügyfelének – közölte a vállalat.
A projekt részeként a Metro öt többhőmérsékletű zónára osztott raktárat épít az ország különböző régióiban.
Az első raktár a tervek szerint már 2025-ben megkezdi működését Andalúziában – jegyezte meg a vállalat.
A Pro a Pro Spain az elmúlt években erőteljes növekedést ért el a 2021/22-es pénzügyi évben 40 millió eurós rekordértékesítéssel, és a 2022/23-as pénzügyi évben is kétszámjegyű bővüléssel.
A házhoz-szállítási specialista jól passzol a Makro Spain nagykereskedelmi üzletágához az egyre növekvő foodservice disztribúciós (FSD) szegmensben, és franciaországi társához, a Pro-à-Pro France-hoz hasonlóan elsősorban a közétkeztetésben tevékenykedik.
Az FSD-üzletág következetes bővítése Spanyolországban összhangban van a csoport sCore stratégiájával, amellyel a Metro az FSD-t, mint a növekedés legfőbb tényezőjét kívánja többcsatornás üzleti modelljén belül fejleszteni az elkövetkező években.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Spanyolországban hathavi mélypontra lassult az infláció áprilisban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >