Az átfogó tejágazati stratégia segíthet
Az európai szintű tejválságban a kormányzati segítségnyújtáson túl valamennyi piaci szereplő közép- és hosszútávú érdekeit is figyelembe vevő együttműködésre van szükség, hangzott el az ágazati egyeztetésen. A kiskereskedelmi láncok képviselői szerint rövid távon is hatékony lépés lehet a tej és tejtermékek áfakulcsának csökkentése. Tartós megoldásnak tartanák a magyar tejipar versenyképességének és termékeinek fejlesztését, és célszerűnek látják a magyar tejtermékek fogyasztásösztönzését, a folyamatos fogyasztói marketingkampányokat.
Az egyeztetésen részt vevő kiskereskedelmi láncok képviselői jelezték: egy esetleges áfacsökkentés esetén a sertés tőkehúshoz hasonlóan vállalnák annak továbbadását a fogyasztók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködési megállapodást írt alá a K&H és a Tej Terméktanács
Európai uniós szinten 2035-ig több mint 2 millióval csökkenhet a…
Tovább olvasom >A tejtermékek feldolgozói értékesítési ára 2–6 százalékkal nőtt
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >Folytatódik a tejágazat közösségi marketingalapjának működése
Az egészség megőrzéséhez az egészséges táplálkozáson keresztül vezet az út,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >