Az Alibaba is megnyitja első fizikai elárusítóhelyét
Megnyitotta kapuit a kínai Hangzhou városában az Alibaba első fizikai áruháza, a vállalat székhelyének közelében. A plázában önkiszolgáló kasszák vannak, melyek elfogadják a cég saját, Alipay nevű mobil fizetési szolgáltatását.
Szűkülnek a kínai online kereskedelem növekedési lehetőségei, ezért is igyekszik szélesíteni a hálózatát és összekötni az online és fizikai értékesítési pontjait az Alibaba.
Kapcsolódó cikkeink
Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >