Az Agárdi pálinka mindent vitt
2009 a nagy nemzetközi elismerések éve az Agárdi Pálinka történetében; a Destillata Nemzetközi Párlatversenyen az Év Főzdéje, az Év Főzőmestere és az Év Pálinkája díj mellett, a Magyarországi Nemzetgyőztes díját is kiérdemelte.
A minőségi mestermunka további elismerése a Superbrands díj, melyet Szokolics Ákos kereskedelmi igazgató vett át Nagy Ildikótól, a Superbrands program igazgatójától.
Számos hazai és külföldi elismerés után végül 2009-ben a Destillata nemzetközi pálinka és párlatversenyen a szakmai díjak csúcsát jelentő „Az Év Pálinkafőzdéje” címet is az Agárdi Pálinkafőzdének ítélték. Mindemellett 2008-ban és 2009-ben is „Superbrand” –nek választották az Agárdi Pálinkát.
A jelenlegi forgalom a hét évvel ezelőttinek több mint hússzorosára emelkedett az alacsonynak nem nevezhető előállítási és eladási árak ellenére – írta a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >