Az Agárdi pálinka mindent vitt

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 10. 26. 00:04

2009 a nagy nemzetközi elismerések éve az Agárdi Pálinka történetében; a Destillata Nemzetközi Párlatversenyen az Év Főzdéje, az Év Főzőmestere és az Év Pálinkája díj mellett, a Magyarországi Nemzetgyőztes díját is kiérdemelte.

A minőségi mestermunka további elismerése a Superbrands díj, melyet Szokolics Ákos kereskedelmi igazgató vett át Nagy Ildikótól, a Superbrands program igazgatójától.
Számos hazai és külföldi elismerés után végül 2009-ben a Destillata nemzetközi pálinka és párlatversenyen a szakmai díjak csúcsát jelentő „Az Év Pálinkafőzdéje” címet is az Agárdi Pálinkafőzdének ítélték. Mindemellett 2008-ban és 2009-ben is „Superbrand” –nek választották az Agárdi Pálinkát.
A jelenlegi forgalom a hét évvel ezelőttinek több mint hússzorosára emelkedett az alacsonynak nem nevezhető előállítási és eladási árak ellenére – írta a Világgazdaság Online.




Kapcsolódó cikkeink